Παρασκευή, 29 03 2024
Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Ένα πολύ ευχάριστο γεγονός !!!!!!!!!!!!!!! ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ μαζί μου!!!!!!!!!

Ένα πολύ ευχάριστο γεγονός !!!!!!!!!!!!!!! ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ μαζί μου!!!!!!!!! 9 Χρόνια 10 Μήνες πριν #685

  • Akis Liliopoulos
  • Το Άβαταρ του/της Akis Liliopoulos
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Senior Boarder
  • Σοφός ο γνωρίζων χρήσιμα (Αισχύλος)
  • Δημοσιεύσεις: 50
Αγαπητοί μου φίλοι, έχω να σας αναγγείλω ένα πολύ ευχάριστο γεγονός!!!!!!!
Περιμένω το 5 μου παιδί που είναι ένα κοριτσάκι και θα το ονομάσουμε Μαρκέλλα. Η Μαρκέλλα θα είναι μαζί μας τον Σεπτέμβριο του 2014 !! Είμαι τόσο χαρούμενος που τραγούδησα ένα τραγούδι του Μάρκου Βαμβακάρη, την "ΦΡΑΓΚΟΣΥΡΙΑΝΗ". Οφείλω να πω ότι κατατάσσω τον εαυτό μου στην Βυζαντινή και Παραδοσιακή μεριά της Ελληνικής μας μουσικής, μιας και είμαι ψάλτης και Καθηγητής της Βυζαντινής Μουσικής της Ι.Α.Α.και τονίζω ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ !!!!! Ωστόσο επειδή χάρηκα τόσο πολύ, το τραγούδησα μαζί με τα αδέλφια μου, και το αφιερώνω στις 3 γυναίκες της ζωής μου, την ΑΛΕΚΑ, την ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ-ΑΓΓΕΛΙΚΗ και την Μαρκέλλα που είναι καθ' οδόν για να χαρείτε και εσείς μαζί μου!!!
Να είστε καλά !!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ένα πολύ ευχάριστο γεγονός !!!!!!!!!!!!!!! ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ μαζί μου!!!!!!!!! 9 Χρόνια 10 Μήνες πριν #686

  • LOKROS
  • Το Άβαταρ του/της LOKROS
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Junior Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 37
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
«Συγχαρητήρια και τις καλύτερες ευχές για το νέο μωρό.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Akis Liliopoulos

Ένα πολύ ευχάριστο γεγονός !!!!!!!!!!!!!!! ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ μαζί μου!!!!!!!!! 9 Χρόνια 10 Μήνες πριν #687

  • kourosaristidis
  • Το Άβαταρ του/της kourosaristidis
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Gold Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 161
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Άκη,
Στην ελλάδα η οικογένεια έχει ακόμα αξία.