Πέμπτη, 28 03 2024
Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Η ΑΛΛΟΙΩΣΗ-ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Η ΑΛΛΟΙΩΣΗ-ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #596

  • kourosaristidis
  • Το Άβαταρ του/της kourosaristidis
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Gold Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 161
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Η ΑΛΛΟΙΩΣΗ – ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
(γράφει ο Μιχ. Σταματογιαννάκης,


Η Ελληνική γλώσσα είναι η καλύτερη στον κόσμο και αυτό επιβεβαιώνεται από πολλούς επώνυμους του εσωτερικού και του εξωτερικού που έχουν επισημάνει ότι όλες οι γλώσσες παγκοσμίως έχουν μητέρα την Ελληνική από την οποία ξεκινούν οι ρίζες τους. Ακόμη επώνυμοι επιστήμονες έχουν τονίσει ότι μόνο με την Ελληνική μπορεί να λειτουργήσουν διανοητικά και πνευματικά ακόμη και υπολογιστές. Η αξία της γλώσσας μας επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι διδάσκονται στα σχολεία αρκετών χωρών ακόμη και τα αρχαία Ελληνικά ενώ την Ελλάδα έχουν καταργηθεί. Δυστυχώς όμως στην Πατρίδα μας συμβαίνουν εξωπραγματικά γεγονότα που αποσκοπούν στην κατακρήμνιση της γλώσσας που διδάχθηκαν τόσες γενιές στα σχολεία και εφόσον προχωρεί αυτή η τακτική θα οδηγήσουν τη γλώσσα για εκτέλεση στο γκρεμό όπως γίνεται και με την ιστορία μας.

Τελευταία πλήθος δημοσιευμάτων σε εφημερίδες και στο διαδίκτυο αποκάλυψαν το νέο απαράδεκτο βιβλίο της γραμματικής για τις Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του Δημοτικού που εφόσον καταλήξει στα σχολεία με το νέο σχολικό έτος θα ξεκινήσει το γκρέμισμα αυτών που μέχρι τώρα μαθαίνανε οι μαθητές και θα ακολουθήσει ο αφελληνισμός τους και η ρίξη με την ιστορία και αυτά που έχουν μάθει από τους γονείς τους. Συγκεκριμένα το νέο επαίσχυντο βιβλίο της γραμματικής των δύο τελευταίων τάξεων του δημοτικού κατακρημνίζει το θεμέλιο της γλώσσας που είναι το γνωστό αλφάβητο των 24 γραμμάτων. Οταν διαλύσεις τα θεμέλια μιας οικοδομής θα γκρεμιστεί ολόκληρη. Το ίδιο προσπαθούν ορισμένοι δήθεν «προοδευτικοί εκπαιδευτικοί» με το νέο βιβλίο που αποπέμπει στις παλαιές δηλώσεις του Κιζιγκέρ «Για να επιβληθείτε στους Ελληνες χτυπήστε την γλώσσα, την ιστορία και την θρησκεία».

Το νέο βιβλίο της γραμματικής καταργεί τρία φωνήεντα «η, υ και ω» και δύο σύμφωνα «ξ και φ». Δεν είναι όμως μόνο η κατάργηση αλλά και ο τρόπος παρουσίασης από το βιβλίο της νέας γραμματικής οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην μελλοντική καθιέρωση του λατινικού αλφάβητου και για την Ελληνική γλώσσα. Η διδασκαλία της γλώσσας στο Δημοτικό σχολείο έχει ενα μοναδικό σκοπό να αρχίσουν οι μαθητές να τη μαθαίνουν σωστά και όχι να τους αποκολλά από τη ελληνικότητα τους και να τους δημιουργούν προβλήματα. Ενώ για δεκαετίες οι μαθητές στο Δημοτικό μαθαίνανε γραμματική που ήταν συνδεδεμένη με την πραγματική Ελληνική γλώσσα και την ανθρώπινη σκέψη έγινε πάλι ένα καινούργιο βήμα αποδόμησης της γλώσσας όπως έγινε παλαιότερα με την αποδόμηση της ιστορίας από το βιβλίο της Ρεπούση με τους συνωστισμούς.

Είναι τραγικό να χτυπά το Υπουργείο, δήθεν Παιδείας, τη γλώσσα που έχει διδαχθεί ο Ελληνικός λαός και αποτελεί ένα από τους κρίκους του πολιτισμού μας και επώνυμοι ξένοι να εξυμνούν την Ελληνική γλώσσα. Δεν ξεχνώ τι είχε πεί παλαιότερα ο ιδιοκτήτης της Microsoft Μπίλ Γκέιτς για τη γλώσσα μας ακόμη και για τους υπολογιστές «Η Ελληνική γλώσσα με τη μαθηματική δομή της είναι η γλώσσα της πληροφορικής και της νέας γενιάς των υπολογιστών επειδή μόνο σαυτή δεν υπάρχουν όρια» Η καταστροφή της γλώσσας μας ξεκίνησε το 1976 με την καθιέρωση της δημοτικής γλώσσας οπότε στην πραγματικότητα σταμάτησε να διδάσκεται η καθαρεύουσα από την οποία μαθαίναμε τον Πλάτωνα, τον Σωκράτη, τον Ευρυπίδη και όλους τους αρχαίους Ελληνες που άφησαν τον πολιτισμό μας σε ολόκληρο τον πλανήτη.

Η αποδόμηση συνεχίστηκε το 1982 με την καθιέρωση του μονοτονικού συστήματος με κύρια αιτία ότι «τα πνεύματα και οι τόνοι δεν εξυπηρετούν την πραγματική γλωσσική απαίτηση αλλά ταλαιπωρούν όσους γράφουν την Ελληνική και δεν παράγουν ουσιαστική μόρφωση..». Από τα πρακτικά της επιτροπής της Βουλής προκύπτουν, αφενός η γνώμη νυν βουλευτού ότι το ατονικό σύστημα είναι το σωστότερο και αφετέρου η αποχώρηση της αντιπολίτευσης από τη Βουλή επειδή η ψήφιση του μονοτονικού τέθηκε την τελευταία στιγμή, συνηθισμένο φαινόμενο όταν οι κυβερνώντες επιθυμούν να περάσουν κάτι αιφνιδιαστικά χωρίς να το έχουν μελετήσει οι ψηφίζοντες. Η καθιέρωση του μονοτονικού ψηφίστηκε μόνο με τριάντα παρόντες βουλευτές μετά τα μεσάνυχτα. Δηλαδή οι τριάντα αποφασίζουν για την τύχη του Ελληνικού λαού αποδομώντας τη γλώσσα του. Ομως είναι σημαντικό να αναφερθούν και αποσπάσματα δηλώσεων επώνυμων Ελλήνων για το μονοτονικό σύστημα.

Χαρακτηριστικά ο Δημήτρης Χόρν είπε: « Είναι απελπιστικό,οδυνηρό, για να μη πώ θανατηφόρο....Αναρωτιέται κανένας τι θα παραλάβει η νέα γενιά....Τι σκοπό έχουν άραγε αυτοί που μεταχειρίζονται τόσο άσχημα τη γλώσσα;.....Η ερείπωση της γλώσσας δεν θα αφήνει τους ανθρώπους να συννενοούνται και να σκέπτονται. Ο σκοπός είναι να θάψουν τον τόπο....Είμαι Ελληνας, γι’αυτό πονώ και υποφέρω για ότι βλέπω μπροστά μου, για ότι αισθάνομαι να έρχεται..». Ο Κορνήλιος Καστοριάδης είπε «Αυτοί τα κτήνη τα τετράποδα που έκαναν τις αλλαγές δεν ξέρουν τι είναι γλώσσα. Δεν ξέρουν αυτό που γνώριζε η κόρη μου στα τρία της χρόνια.....Η κατάργηση των τόνων και των πνευμάτων είναι η κατάργηση της ορθογραφίας που είναι τελικά η κατάργηση της συνέχειας....Δηλαδή πάμε να καταστρέψουμε ότι κτίσαμε. Αυτή είναι η δραματική μοίρα του σύγχρονου Ελληνισμού».

Αραγε που αποσκοπεί η κατάργηση φωνηέντων και συμφώνων με το νέο βιβλίο της γραμματικής που προωθήθηκε από την πρώην Υπουργό Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου. Δυστυχώς το Εθνικής από το Υπουργείο καταργήθηκε προφανώς για να μη φαίνεται η έννοια του Ελληνικού Εθνους. Η καινούργια γραμματική θα δημιουργήσει χειρότερα προβλήματα από την ιστορία της Ρεπούση που τελικά αποσύρθηκε. Το νέο βιβλίο με την εμφάνιση που έχουν οι σελίδες, εκτός από την κατάργηση των γραμμάτων οδηγεί κατευθεία στα λατινικά γράμματα τα γνωστά greeklish. Το καινούργιο βιβλίο της γραμματικής προκάλεσε αγανάκτηση σε πλήθος Ελλήνων πολιτών, σε εκπαιδευτικούς, στην Ακαδημία Αθηνών, στην Εκκλησία, σε πολιτικούς και σε ιδρύματα σε ένα από τα οποία συμμετείχε και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.

Βλέποντας κάποιος το εξώφυλλο του βιβλίου, το αποκαλώ απαράδεκτο, καταλαβαίνει τις αλλαγές που φέρνει και σκέπτεται τις αδιανόητες επιπτώσεις στη γλώσσα που θα μάθουν τα παιδιά. Εισερχόμενος και διαβάζοντας σελίδες θα εκπλαγεί επειδή θα διαπιστώσει ότι η λέξη Εθνική δεν λείπει μόνο από το Υπουργείο αλλά και από την παιδεία των παιδιών. Τι θα μάθουν τα παιδιά να γράφουν ; τη λέξη χώρα να την γράφουν «χόρα» !!!, τη λέξη Ελληνας «Ελλινας»!!!! κλπ. Πως θα γράφουν της λέξη ξένος «κσένος» !!!, τη λέξη ψωμί «πσομί» !!!, τη λέξη Δημήτρης «Διμίτρις» !!!. τη λέξη ψυχή «ψιχή»!!! κλπ .Η κατάργηση των γραμμάτων η, υ, ω, ξ, φ και η εισαγωγή των φθόγγων ου, γκ, μπ,ντ, κς και πσ σαν νέων γραμμάτων είναι δολοφονία της Ελληνικής γλώσσας και παράδοση του πολιτισμού, της ιστορίας μας, της γλώσσας μας στα ξένα συμφέροντα που με χρηματοδότηση ειδικού ιδρύματος αν δεν κάνω λάθος με όνομα CDRSEE προωθούν την συγγραφή των βιβλίων για να χτυπήσουν γενικά την Ελληνική μας ταυτότητα. Ολα αυτά οδηγούν στην παραπλάνηση των παιδιών και στην αμάθεια της αληθινής Ελληνικής εκπαίδευσης. Αιδώς Αργείοι !!!!.

Σε άρθρο του σε εφημερίδα ο Σαράντος Καργάκος επισημαίνει ότι η Ελληνική γλώσσα οδηγείται στο απόσπασμα. Αναφέρονται αποσπάσματα από το άρθρο που καταδεικνύουν την καταστροφή που έρχεται αν το βιβλίο φτάσει στα σχολεία. «Δεν είναι βιβλίο για ελληνόπουλα αλλά ούτε και για παιδιά αλλογενών», «Τα εικονογραφικά ψιμύθια απλώς δίνουν μια εικόνα κλόουν.Αλλά μια κλουνίστικη γραμματική κλονίζει εκ βάθρων το οικοδόμημα της Ελληνικής», «Το βιβλίο πρέπει να αποσυρθεί πάραυτα» και «Η κολόβωση της γλώσσας θα φέρει σταδιακά και την κολόβωση της Ελλάδας. Θα ήταν πράξη εθνικής προσφοράς να κλείσει το υπουργείο κακοπαιδείας». Είναι ευτράπελο το αρμόδιο υπουργείο στη δύσκολη περίοδο που περνά η Ελλάδα αντί να ενισχύει την Εθνική παιδεία να αποδέχεται επαίσχυντα σχολικά βιβλία που οδηγούν την Πατρίδα μας στην καταβαράθρωση. Είναι ντροπή να σβήνεται η γλώσσα μας που αποτελεί τον κορμό όλων των γλωσσών του κόσμου, την οποία διδαχθήκαμε και συνεχίζουμε να την καταλαβαίνουμε!!!.

Σε σελίδα του βιβλίου έχει σκαριφήματα παιδιών και δύο τσάντες. Η μία γράφει « φωνήεντα α,ε,ι,ο,ου» και η άλλη «σύμφωνα κ,π,τ,γκ,μπ,ντ,γ,β,δ,χ,φ,θ,λ,ρ,ζ,σ,μ,ν». Τα σύμφωνα τα χαρακτηρίζει άηχα και ηχηρά και ο τίτλος της σελίδας «Μιλώ και γράφω,φθόγγους,γράμματα και συλλαβές».Οι συγγραφείς του βιβλίου στο εξώφυλλο είναι Ειρήνη Φιλιππάκη-Warburton,Λουκά Μαργαρίτα, Γεώργιος Κατζόγλου και Μιχαήλ Γεωργιαφέντης. Φαίνεται και το περιβόητο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο που ενέκρινε το βιβλίο όπως και την ιστορία της Ρεπούση.Η έκδοση έγινε με ανάθεση το 2011 από την τότε Υπουργό παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου που σαν επίτροπος στην ΕΕ είχε ζητήσει την καθιέρωση της Αγγλικής γλώσσας σαν επίσημη γλώσσα στην Ελλάδα αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο. Ολοι αγνόησαν ότι οι τρεις πυλώνες του Ελληνισμού είναι «Πατρίς,Θρησκεία,Οικογένεια» που κτυπιούνται από αυτούς που θέλουν να διαγράψουν τη γλώσσα, την ιστορία και τον πολιτισμό μας, δηλαδή να εξοντώσουν τους Ελληνες.!!!

Στο διαδίκτυο υπάρχουν ιστοσελίδες που περιγράφουν την κατάντια που θα επακολουθήσει εφόσον θα διδάσκεται η νέα γραμματική αλλά και οι αντιδράσεις της συγγραφικής ομάδας που προσπαθούν να εξηγήσουν ότι η γλώσσα δεν αλλάζει, παραδέχονται όμως ότι δεν συνομίλησαν με κανένα δάσκαλο. Δηλαδή κατήργησαν τη γραμματική του Μαν. Τριανταφυλλίδη που διδάσκεται δεκαετίες και τηρούσε τις ρίζες της γλώσσας μας χωρίς να ζητήσουν τη γνώμη των δασκάλων που διδάσκοντας μαθητές τους οδηγούσαν στην Ελληνική μόρφωση και στις ρίζες των προγόνων μας. Συγκεκριμένα η μία από τους συγγραφείς του απαράδεκτου βιβλίου Ειρήνη Φιλλιπάκη – Warburton στην εισήγηση της χρησιμοποιεί τα greeklish γράφοντας «to xeri mu ponai». Σε άλλο σημείο γράφει «Είναι φανερό ότι η ελληνική ορθογραφία είναι αρκετά δύσκολη ιδιαίτερα στην απόδοση των συλλαβικών στοιχείων, επειδή ο καθένας από τους πέντε μόνο φθόγγους της προφοράς, i, e, a, o, u μπορεί να αποδοθεί με περισσότερα γραφήματα !!!!». Εδώ λοιπόν προκύπτει το ερώτημα «Δεν γνωρίζει τα ελληνικά γράμματα και έγραψε βιβλίο για την Ελληνική γλώσσα;».

Μία δασκάλα από τη Ραφήνα , η Χρυσού Μαρία αντέδρασε απολύτως Ελληνικά για να στηρίξει τη γνήσια Ελληνική γλώσσα με αποτέλεσμα να δεχθεί στη συνέχεια λασπολογία. Σε άρθρο της με τον τίτλο «Η Ελληνική Γλώσσα πρέπει να μείνει ανέπαφη» επισημαίνει «Η γλώσσα μας, η αρχαιότερη των λαών, τις τελευταίες δεκαετίες έχει υποστεί αλεπάλληλους βιασμούς από τους βασικούς υπευθύνους......πάρθηκε η απόφαση ενός ακόμη βιασμού της Ελληνικής γλώσσας....Δεν φτάνει η οικονομική κατακρήμνιση της πατρίδας μας πρέπει να υποστούμε και την Εθνική μας εξολόθρευση;...». Μπράβο στη δασκάλα και σε όλους που είναι ενάντια στην καταστροφή της γλώσσας μας για να ικανοποιηθούν τα συγκεκριμένα συμφέροντα.

Τελειώνω με παραδείγματα της γλώσσας που ξέρουμε και στην καινούργια που δεν πρέπει να διδαχθούν τα παιδιά στα σχολεία : Παλιά γραφή « Δημητράκη σήκω να φύγεις για το σχολείο γρήγορα. Εξω σε περιμένει η ξαδέλφη σου η Αγγελική που ήρθε από το χωριό της», νέα γραφή «Διμιτράκι σίκο να φίγις για το σχολίο γρίγορα. Εκσο σε περιμένι η κσαδέλφι σου η Αγγελικί που ίρθε από το χοριό τις !!!». Παλιά γραφή « Γρηγόρη πότε θα πας στρατιώτης , ρώτησε τον Χρήστο ο Αντώνης»,νέα γραφή «Γριγόρι πότε θα πας στρατιότις, ρότισε τον Χρίστο ο Αντόνις !!!». Παλιά γραφή « Η χώρα μας είναι Ελληνική με αγώνες από την αρχαία εποχή. Ηρθε το Βυζάντιο, η επανάσταση του 1821 με τον Κολοκοτρώνη, τον Μιαούλη, τον Υψηλάντη κλπ και αργότερα τον Ιωνα Δραγούμη...», νέα γραφή « Η χόρα μας είναι Ελλινικί με αγόνες από την αρχαία εποχί. Ιρθε το Βιζάντιο, ι επανάστασι του 1821 με τον Κολοκοτρόνι, τον Μιαούλι, τον Ιπσιλάντη κλπ και αργότερα τον Ιονα Δραγούμι !!!». Παλιά γραφή « Σε καλώ να έλθεις στην οικία μου για να δεις το καλό που έχει», νέα γραφή «Σε καλό να έλθεις στην ικία μου για να δις το καλό που έχι»

Ελληνικέ Λαέ, ξεσηκώσου, απαίτησε και πράξε :

1. Να μη καταργηθεί η ορθογραφία, το συντακτικό και το ετυμολογικό που είναι ο δρόμος της Ελληνικής γλώσσας που μας συνδεέι με την αρχαιότητα. «Τοίχος», ΟΧΙ τίχος (!!!) , «Θείος», ΟΧΙ «θίος» (!!!). «Ελληνας», ΟΧΙ «Ελλινας» (!!!).

2. Να επανέλθουν τα αρχαία Ελληνικά για να ισχύει αυτό που είπε ο Αδαμάντιος Κοραής «Οποιος χωρίς τη γνώση της αρχαίας επιχειρεί να μελετήσει και να ερμηνεύσει τη νέα ή απατάται ή απατά». Το νέο βιβλίο μας απατά !!!!

3. Να μη σβήσουν οι ρίζες της Ελληνικής γλώσσας αλλά να συνεχίσουν τα παιδιά να μαθαίνουν τον θησαυρό που έχουν οι ρίζες. Οχι να μιλάμε και να μη καταλαβαίνουμε τι λέμε όπως «σε καλώ» σημαίνει «έλα», το «σε καλό» τι σημαίνει !!!!

4. Να αποσυρθεί το βιβλίο της νέας γραμματικής για να συνεχίσει ο Ελληνικός λαός να γράφει σωστά και να ξέρουμε την ουσία της λέξης και όχι να χαθεί η έννοια της. Παράλληλα να παραμείνει καθαρό το μυαλό των παιδιών και όχι να ταρακουνηθεί.

5. Να στείλουμε επιστολές προς τον Υπουργό Παιδείας, τον Πρωθυπουργό, τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τη Βουλή των Ελλήνων να αποσύρουν το απαράδεκτο βιβλίο που καταστρέφει τη γλώσσα μας, την ιστορία και τον πολιτισμό μας και παράλληλα να τιμωρηθούν αυτοί που το έγραψαν, αυτοί που το ενέκριναν και αυτοί που το προώθησαν για εκτύπωση, διανομή στα σχολεία και διδασκαλία στα παιδιά των μελλοντικών γενεών.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.086 δευτερόλεπτα

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας.Με την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.