Σ’ όλους τους λαούς και πολιτισμούς ανέκαθεν, υπήρξαν άνθρωποι σε διάφορες θέσεις και αξιώματα, τους οποίους κάποιες ομάδες ανθρώπων αμαύρωσαν την εικόνα τους επειδή κάτι τέτοιο εξυπηρετούσε τα σχέδιά τους και έμειναν στην ιστορία ως δολοφόνοι, ανισόρροποι και ψυχοπαθείς. Βλέπε τον Έλληνα Ηρώδη, ο οποίος αν και είχε πεθάνει τέσσερα (4) χρόνια πριν την γέννηση του Χριστού, την τότε γενοκτονία της εκεί Ελληνικής φυλής, κάποιοι την φόρτωσαν σ΄αυτόν, βλέπε τον αυτοκράτορα της Ρώμης τον Νέρωνα για τον οποίο θα αναφερθώ στο άρθρο μου κλπ.
Σήμερα ως παράδειγμα αναφέρω την περίπτωση του πρώην υπουργού Βύρωνα Πολύδωρα, ο οποίος στην Βουλή είπε το εξής “αγγαρεία κάνω, ποινή εκτίω” και ο οποίος αμέσως διασύρθηκε από τα ΜΜΕ. Και αυτό γιατί τόλμησε να πει αυτό που κανείς άλλος μέχρι σήμερα δεν είχε τολμήσει να πεί, δηλαδή ότι οι εντολές έρχονται από κάποιο κέντρο και επομένως αυτός ως Υπουργός επειδή δεν του επιτρέπουν να κάνει αυτό που πρέπει είναι σαν να κάνει αγγαρεία και εκτίει ποινή επειδή βρίσκεται στην Υπουργική θέση στην οποία είναι γιατί πρέπει να υπάρχει κάποιο ανδρείκελο, μέσα σ’ αυτό το πολιτικό θέατρο, έτσι ώστε να εκτελεί τις άνωθεν εντολές.
Τέλος πάντων στο σημερινό άρθρο θα ήθελα να αναφερθώ στον Ρωμαίο αυτοκράτορα Νέρωνα,ο οποίος σε ηλικία 17 χρονών έγινε αυτοκράτορας της Ρώμης και είναι από τα πιο παρεξηγημένα και σκοπίμως διαστρεβλωμένα πρόσωπα της ιστορίας.
Υπήρξε ένας από τους πιο μορφωμένους αυτοκράτορες, είχε μια παιδική αθώα ψυχή, αγαπούσε τον λαό του, τους πτωχούς και τους δούλους και αφιέρωσε την ζωή του σ’ αυτούς. Πήρε οικονομικά μέτρα υπέρ του λαού, έδωσε δωρεάν στον λαό ζώα, πλοία, εκτάσεις γης κλπ., με την μορφή λαχείου,αφαίρεσε από τους άρχοντες το δικαίωμα ζωής και θανάτου επί των σκλάβων και έδωσε το δικαίωμα στους σκλάβους να κάνουν αγωγές κατά των αρχόντων τους αν τους κακομεταχειρίζοντο. Απαγόρευσε να σκοτώνουν κατά τις μονομαχίες ακόμα και καταδικασμένους σε θάνατο.
Όταν επισκέφθηκε την Κόρινθο,έδωσε στην Νότιο Ελλάδα ανεξαρτησία και τους απάλλαξε από όλους τους φόρους. Τότε είπε Άχ..να μην ζούσα στους χρόνους ακμής της Ελλάδας!’. Σας αναφέρω ότι η Κόρινθος και η Θεσσαλονίκη ήταν οι πόλεις με τον περισσότερο πληθυσμό εβραικής καταγωγής ( βλέπε επιστολές προς Κορινθίους και Θεσσαλονικείς, του εβραικής καταγωγής Σαούλ ή Παύλου).
Το 66 μ.Χ παραχωρεί την διακυβέρνηση της Καισάρειας στους Έλληνες γιατί κατοικείται κατά πλειοψηφία από Έλληνες.
Λογικό λοιπόν ήταν μετά από τόσα εγκλήματα που έκανε (χρειάζονται πολλές σελίδες για όλα τα καλά μέτρα υπέρ των Ελλήνων, υπέρ των πτωχών και των δούλων) να ξεσηκώσει την οργή των ευγενών, της Συγκλήτου και κυρίως των οπαδών του Σαούλ ή Παύλου. Άρχισαν να τον κατηγορούν ως φιλέλληνα. Ήταν το πιο βαρύ αμάρτημα για έναν άνθρωπο της εποχής εκείνης και ταυτόχρονα εγκληματικό για έναν αξιωματούχο. Τον κατηγορούν ότι του αρέσουν οι τιμές, το τρέξιμο με τα άλογα , η ποίηση και ότι δεν έκανε κανένα κατακτητικό πόλεμο. Βλέπετε τις κατηγορίες τις βρήκαν αργότερα στα κινηματογραφικά έργα, χωρίς ντροπή, οι δούλες των εχθρών των Εθνικών (Ελλήνων).
Οργάνωσαν 7 με 8 συνομωσίες για την ανατροπή του, οι οποίες απέτυχαν γιατί τον στήριζαν οι πτωχοί και οι απελεύθεροι (οι δούλοι που απελευθέρωσε).Οπότε σοφίστηκαν το κάψιμο της Ρώμης και το φορτώσαν στον Νέρωνα για να στρέψουν τον λαό εναντίον του.
Ενώ βρισκόταν στο Άντιο,την γενέτειρά του την οποία υπεραγαπούσε, 50χλμ. μακριά από την Ρώμη, μεγάλη απόσταση για την εποχή εκείνη, ξεσπά φωτιά στην Ρώμη τέλος Μαρτίου 64 μ.Χ. Ο Νέρωνας ειδοποιήθηκε μόλις την τέταρτη (4) μέρα οπότε είχε καεί η μισή Ρώμη. Πιθανόν να τον ειδοποίησε κάποιος απελεύθερος δούλος που κατάφερε να ξεφύγει από τα μπλόκα που είχαν στήσει μεταξύ Ρώμης και Αντίου. Γιατί κάποιος ή κάποιοι ήθελαν να εμποδίσουν την πληροφόρηση του Νέρωνα. Αυτό το παραδέχονται και οι εχθροί του ιστορικοί Τάκιτος και Σουίτων.
Μόλις έφτασε ο Νέρωνας στην Ρώμη, οι δικοί του πήραν θάρρος και έτρεξαν και συνέλαβαν αρκετούς με πυρσούς αναμένους στα χέρια που έβαζαν φωτιά. Αφού σταμάτησε την φωτιά, άρχισε ο ίδιος τις ανακρίσεις και έφθασε σε απόγνωση όταν διαπίστωσε ότι οι συλληφθέντες ήσαν οργανωμένοι οπαδοί του Σαούλ ή Παύλου και οι οποίοι κατηγορούσαν ως εντολοδόχους τους, όπως γράφει ο Αμπελέην, τον αδελφό του Σαούλ Κοστοβάρη, τον Σίμωνα Μάγο ή Σαούλ ή Παύλο και τον Σενέκα.
Ο Σενέκας ήταν δάσκαλος του Νέρωνα,τον οποίον υπεραγαπούσε και δεν μπορούσε να πιστέψει ότι ο Σενέκας συνομώτησε εναντίον του. Αυτό τον συγκλόνισε τόσο πολύ που όταν βεβαιώθηκε πλήρως, άλλαξε ο χαρακτήρας του.
Αυτό εκμεταλλεύτηκαν μερικοί για να τον βγάλουν ανισόρροπο. Τιμώρησε σκληρά τους συλληφθέντες με τους αναμμένους πυρσούς οπαδούς του Παύλου και μετά από ένα χρόνο που τελείωσαν οι ανακρίσεις κάλεσε τον Σενέκα και του παρουσίασε όλες τις αποδείξεις της ενοχής του για το κάψιμο της Ρώμης και μετά από αυτό ο Σενέκας αυτοκτόνησε. Ο Παύλος ή Σαούλ το έσκασε στην Ιωνία και συνελήφθη δύο χρόνια μετά τον θάνατο του Σενέκα, και κανείς ιστορικός δεν γράφει για το τέλος του, παρά μόνον οι εβραικής καταγωγής πρώτοι χριστιανοί, έχουν γράψει την δική τους εκδοχή για να τον προβάλουν ως Μέγα.
Λίγο πριν κάψουν την Ρώμη, ο Παύλος επισκέφτηκε στην Ισπανία τον κυβερνήτη της και μετέπειτα αυτοκράτορα Γκάλμπα γιατί έπρεπε να ξεσηκωθούν οι επαρχίες για την ανατροπή του Νέρωνα (μάλλον κατά εντολή του Σενέκα). Το ταξίδι αυτό το επιβεβαιώνουν και οι Αθανάσιος, Επιφάνιος και ο Ιωάννης Χρυσόστομος.
Αυτά και άλλα πιο σκληρά θα βρείτε όχι μόνον στους συγγραφείς και ιστορικούς που πρόσκεινται φιλικά προς τον Νέρωνα αλλά τα περισσότερα από αυτά στους πολέμιους του,όπως στον Τάκιτο και Σουίτων ή Σουητώνιο.
Όταν ο Γκάλμπα το 68μ.Χ. ανατρέπει τον Νέρωνα, εκείνος αυτοκτονεί σε ηλικία 32 ετών. Ενώ σε άλλες περιπτώσεις την σορό του έκπτωτου αυτοκράτορα την πετούσαν ή το πολύ πολύ ενταφίαζαν χωρίς τιμές, τον Νέρωνα δεν τόλμησαν να τον περιφρονήσουν ούτε νεκρό γιατί φοβήθηκαν την οργή του λαού. Του έκαναν μεγαλοπρεπέστατη κηδεία η οποία κόστισε κατά τον Σουητώνιο 200.000 σιστέρτια, 217.000 γαλλικά φράγκα, ποσό σημαντικό για την εποχή του.
Τον κάλυψαν επίσης με λευκές χρυσοκέντητες χλαμύδες,για να δείξη η Σύγκλητος στον λαό ότι τον σεβόταν. Άν είχε κάψει ο Νέρωνας την Ρώμη ο λαός θα το γνώριζε και θα ικανοποιείτο για τον χαμό του. Το γιατί έπαιξε η Σύγκλητος τέτοιο θέατρο….
Όπως γράφει ο Σουητώνιος, επί χρόνια και χρόνια οι απλοί πολίτες της Ρώμης πήγαιναν την Άνοιξη και το Καλοκαίρι και στόλιζαν με λουλούδια τον τάφο του Νέρωνα. Συγκρίνατε τώρα την αλήθεια με όλα αυτά που σας έχουν μάθει για τον Νέρωνα και αν μπορείτε σκεφτείτε και άλλους τυράννους που στόλιζε τον τάφο τους ο λαός με λουλούδια αυθόρμητα και για πολλά χρόνια.
Υπ’οψιν ότι ο Νέρωνας ήταν τελείως ανεξίθρησκος και όχι μόνον δεν εδίωξε κανέναν, αλλά ούτε αντιμίλησε ποτέ σε άνθρωπο άλλης θρησκείας, για την πίστη του. Επίσης, να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι κάλεσε τους πυρόπληκτους, τους φιλοξένησε και τους στέγασε στα ανάκτορά του μέχρι να τους αποκαταστήση. Όπως ακριβώς έγινε πρόσφατα με τους πυρόπληκτους της Πελοποννήσου και παλιότερα με άλλους δυστυχείς σεισμόπληκτους. Δυστυχώς μεγάλη η διαφορά του με τους σημερινούς πολιτικούς.
Αν ξέρετε και άλλους σαν κι αυτόν να μου το αναφέρετε.
Ταξιάρχης Γ. Καράλης