Πέμπτη, 28 03 2024
Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΄" ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΄" ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ 11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #569

  • kourosaristidis
  • Το Άβαταρ του/της kourosaristidis
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Gold Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 161
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Αποστολέας TAXIARHIS KARALIS
Παραλήπτης Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Ημ/νία 16/05/2012 22:20

Εκκλησιαστικό ανέκδοτο : Ελληνοχριστιανικός Πολιτισμός
Ο όρος αυτός, Ελληνοχριστιανικός Πολιτισμός, δεν σημαίνει τίποτε και δεν υπάρχει στα λεξικά. Και δεν σημαίνει τίποτα, γιατί Ελληνοχριστιανικός Πολιτισμός δεν υπήρξε ποτέ. Στα 1.000 και περισσότερα χρόνια του Βυζαντινορθόδοξου κράτους, ο Ελληνισμός εκδιώχθηκε, εξευτελίσθηκε και καταστράφηκε με λύσσα από τον ορθόδοξο κλήρο και τις κρατικές αρχές του Βυζαντίου. Είναι ψεύτικο δημιούργημα εκκλησιαστικών κύκλων το οποίο εμφανίζεται μετά την απελευθέρωση της Ελλάδος, ενώ άρχισε τελευταία να καταχωρείται δειλά μεν, αλλά επίμονα και στα σχολικά βιβλία. Είναι ένα ιδεολόγημα και ένας τραγέλαφος εξαπάτησης των Ελλήνων από το ανθελληνικό ιερατείο. Ελληνοχριστιανικός πολιτισμός δεν υπάρχει, γιατί αν υπήρχε θα άφηνε τη σφραγίδα του. Σε όλη την διάρκεια της Βυζαντινής εποχής, αλλά και της Τουρκοκρατίας, δηλαδή επί 1500 περίπου χρόνια, δεν αναφέρθηκε ποτέ τέτοια λέξη. Χρησιμοποιείται όμως τώρα τελευταία και με την επανάληψη αρχίζει σιγά-σιγά να πιάνει. Μαζί μ’ αυτόν ακούγονται δειλά -δειλά και άλλοι όροι όπως, Έλληνας ορθόδοξος, Ελληνισμός και Ορθοδοξία, Ελληνορθοδοξία κλπ., πού και αυτοί, για τους ιδίους λόγους, είναι κενοί περιεχομένου.
Σκοπός της δημιουργίας και διαδόσεως τέτοιων όρων-συνθημάτων είναι να πεισθούν οι απλοί πολίτες, ότι σωστός Έλληνας είναι μόνο ο ορθόδοξος χριστιανός! Αν λ.χ. κάποιος Έλληνας πολίτης θελήσει να πιστεύει ας πούμε στους Θεούς της Πατρώας Θρησκείας, ή σε οποιαδήποτε αίρεση και θρησκεία, ή αν θελήσει να μην εμπλέκει το θρησκευτικό του συναίσθημα με την Εκκλησία και τον κλήρο, ή να πιστεύει στο δικό του θεό, ή ακόμη να είναι άθεος κλπ., αυτός δεν είναι σωστός Έλληνας! Έχουν πετύχει δηλαδή, να οικοδομηθεί μέσα μας η εντύπωση ότι, αν δεν είναι κανείς χριστιανός ορθόδοξος, δεν είναι σωστός Έλληνας!
Γνωρίζουμε ότι ο Πολιτισμός είναι δημιούργημα αιώνων ενός λαού ή λαών πού έζησε-αν, σε έναν ορισμένο χώρο. Ο Πολιτισμός αυτός λαμβάνει το όνομα του αρχηγού ή το όνομα του λαού ή λαών ή ακόμη και το όνομα της περιοχής πού έζησαν ή ζουν αυτοί οι λαοί. Λέμε λ.χ. Μινωικός Πολιτισμός, Κυκλαδικός Πολιτισμός, Ελληνικός Πολιτισμός, Γαλλικός, Ινδικός, Κινεζικός, Αραβικός Πολιτισμός. Επίσης λέμε Ελληνορωμαϊκός, Ευρωπαϊκός, Δυτικός Πολιτισμός. Ποτέ δεν ακούσθηκαν οι όροι Ισπανοχριστιανικός Πολιτισμός, Ιταλοχριστιανικός Πολιτισμός, Ρωμαιοχριστιανικός Πολιτισμός, ΠερσικοΜωαμεθανικός Πολιτισμός, ΑραβοΜωαμεθανικός Πολιτισμός, ΤαϋλανδοΒουδιστικός Πολιτισμός, ΚινεζικοΚομφουκικός Πολιτισμός, ΧριστιανοΕυρωπαϊκός Πολιτισμός. Παρ’ όλα αυτά μερικοί επιμένουν να μιλούν για Ελληνοχριστιανικό Πολιτισμό.
Ο Χριστιανισμός, όπως ο Βουδισμός, ο Μωαμεθανισμός κ.λπ., είναι θρησκείες και αποτελούν στοιχεία του πολιτισμού των λαών πού τις πρεσβεύουν, όπως είναι σήμερα οι λαοί της Ελλάδος, Ευρώπης, Ινδίας, Τουρκίας, Αραβίας. Ο όρος Ελληνοχριστιανικός Πολιτισμός, επομένως, είναι εφεύρημα της νέας εποχής και αποσκοπεί στο να συνδέσει το Χριστιανισμό με τον Ελληνισμό, πού όμως είναι δύο μεγέθη τελείως διαφορετικά και αντίθετα.
Στην βυζαντινή εποχή, οι ιεράρχες χλεύαζαν τον Ελληνικό Πολιτισμό και αναθεμάτιζαν τους Έλληνες από τον άμβωνα. Σήμερα δεν μπορούν πλέον να κάνουν κάτι τέτοιο και προσπαθούν με διάφορα εφευρήματα να βρουν και αυτοί μία θέση μέσα στην Νέα Ελλάδα, πού δημιούργησε η επανάσταση του 1821. Γίνεται προσπάθεια να επικρατήσει, ότι για τις καταστροφές του Ελληνικού Πολιτισμού και τις σφαγές των Ελλήνων κατά την βυζαντινή περίοδο, είναι υπεύθυνοι μερικοί φανατικοί ιεράρχες και αυτοκράτορες. Δεν είναι όμως αυτή η αλήθεια. Οι τότε αρχιερείς και οι Σύνοδοι, ως Σώμα, αλλά και όλοι οι τότε μοναχοί είναι υπεύθυνοι για το διαπραχθέν ανοσιούργημα.
Όμως, μετά την απελευθέρωση της Πατρίδος, έπρεπε να βρεθεί κάποιος τρόπος ώστε να ξεχασθούν τα παλιά. Να μη θυμόμαστε τον Αλάριχο, τον Κυνήγιο, τον Θεοδόσιο Α’, τον Αρκάδιο, τον Θεοδόσιο Β’, τον πατριάρχη Αλεξανδρείας Κύριλλο, τον Γιουτπράδα (Ιουστινιανό Α΄), τους αρχιεπισκόπους και επισκόπους, τους μοναχούς και όλους τους άλλους κληρικούς, πού εγκλημάτησαν κατά του Ελληνισμού. Να μη μιλάμε καθόλου για την αρνητική στάση των ιεραρχών πριν κηρυχθεί η επανάσταση του 1821. Έπρεπε λοιπόν οπωσδήποτε να βρεθεί ένας τρόπος, αμέσως μετά την Απελευθέρωση, ώστε όλοι μαζί, ιεράρχες και Ελληνισμός, θύτες και θύματα, να μπορέσουν να ενωθούν και να ζήσουν μέσα στη νέα κατάσταση πραγμάτων, που διαμορφώθηκε μετά την Αναγέννηση, την Γαλλική Επανάσταση του 1789, τον Νέο Ελληνικό Διαφωτισμό και την Ελληνική Επανάσταση του 1821.
Όμως στην νέα κατάσταση πραγμάτων, οι αλλαγές πού έχουν προκύψει για τους Έλληνες είναι πολλές και σημαντικές. Τώρα, πού δεν υπάρχει ούτε Αυτοκράτορας, ούτε Σουλτάνος, μπορούν οι Έλληνες :
1. να λένε επί τέλους ότι είναι Έλληνες, χωρίς να κινδυνεύουν να αφορισθούν από τον κλήρο! (εκτός των άλλων, αφορισμός σημαίνει και την δήμευση της περιουσίας του αφορισμένου από την εκκλησία, χωρίς επιστροφή). Πολύ μεγάλες τσέπες έχουν οι μαύρες τους ρόμπες!!!
2. να μιλούν για τους αρχαίους Έλληνες και τόν Πολιτισμό τους, για τον Ελληνισμό!
3. να παρακολουθούν μαθήματα στο ελεύθερο Πανεπιστήμιο Αθηνών (Ακαδημία Αθηνών), που έκλεισε ο Γιουτπράδας (Ιουστινιανός)! Η αλήθεια είναι πως εφ'όσον κυριαρχούσε η ελεύθερη σκέψη της Ακαδημίας, δεν θα μπορούσε ποτέ να επικρατήσει ο χριστιανισμός.
4. να πηγαίνουν στους Ολυμπιακούς αγώνες των… ειδωλολατρών Ελλήνων, πού κατηγόρησαν οι πατέρες της εκκλησίας και κατήργησε ο Θεοδόσιος ο μέγας.
5. να αθλούνται οι νέοι στα γυμναστήρια, όπως τότε στην αρχαία Ελλάδα.
6. να δίνουν στα παιδιά τους ονόματα όχι μόνον εβραϊκά, πού υπάρχουν στην χριστιανική ονοματοθεσία και στην ιερή τους παραμυθία-βίβλο , αλλά και Ελληνικά.
7. να παρακολουθούν τραγωδίες… ειδωλολατρών αρχαίων Ελλήνων τραγικών στα αρχαία θέατρα, πού απαγόρευαν οι πατέρες της εκκλησίας!
8. να μιλούν για ελευθερία, ανεξιθρησκία, έθνος, πατρίδα, ελευθερία συνειδήσεως και άλλα φοβερά, πού ο κλήρος κατέκρινε τότε κατά την περίοδο της βυζαντινής κυριαρχίας!
9. να μπορούν επί τέλους οι Έλληνες να σκέπτονται, να ονειρεύονται και να αποφασίζουν αυτοί για την ζωή τους. Ξέκοψαν δηλαδή οι περισσότεροι από το ποίμνιο και την καθοδήγηση του Ποιμενάρχη και αρμενίζουν πλέον ελεύθεροι στη ζωή ως Έλληνες. Και άλλα πολλά.
Έπρεπε λοιπόν να βρεθεί ένας τρόπος, πού να συμβιβάζει τα πράγματα, ώστε όλοι να ζήσουν αρμονικά μέσα στη μικρή μας Ελλάδα, στην νέα αυτή κατάσταση των πραγμάτων. Και, ως εκ θαύματος, βρέθηκε! Οι τρεις ιεράρχες! Θυμήθηκαν ότι οι τρεις ιεράρχες είχαν λάβει ελληνική παιδεία. Τους ανέσυραν λοιπόν με σπουδή από τα συρτάρια, τους ονόμασαν Προστάτες των γραμμάτων και της παιδείας, κατασκεύασαν τον όρο Ελληνοχριστιανικός Πολιτισμός, βρήκαν μερικά αποσπάσματα επαινετικών λόγων του Μ. Βασιλείου για μερικούς αρχαίους Έλληνες συγγραφείς -από τους άλλους δύο ιεράρχες δεν έβρισκαν τίποτε- και έσπευσαν να τα καταχωρίσουν στα σχολικά βιβλία, με την σφραγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, ώστε το πράγμα να αποκτά πρόσθετο κύρος και να διδάσκεται υποχρεωτικώς στην σπουδάζουσα νεολαία.
Παρατηρούμε σήμερα στα σχολικά βιβλία, αποσπάσματα λόγων του Μ. Βασιλείου και περικοπές του ιερού βιβλίου τους, δίπλα σε κείμενα αρχαίων Ελλήνων... ειδωλολατρών! Παράλληλα καθιερώνεται και γιορτή των τριών ιεραρχών!! Γράφονται κάθε χρόνο πύρινοι και πειστικοί λόγοι, που εκφωνούνται με πάθος και με περισσή σοβαρότητα στην Ακαδημία Αθηνών, μπροστά στην ηγεσία του κράτους και των πνευματικών ανθρώπων της χώρας και ακούν οι πάντες με σοβαρότητα και δέος τις αξιόλογες και κοπιαστικές προσπάθειες του ρήτορα να πείσει, ότι οι τρεις ιεράρχες έσωσαν και προώθησαν τον Ελληνικό πολιτισμό (μερικοί ρήτορες, για να μη στασιάζει η γλώσσα προς το πνεύμα τους, παρακάμπτουν αμέσως με επιδεξιότητα το θέμα και ομιλούν για αλλά άσχετα πράγματα). Λόγοι θερμοί εκφωνούνται επίσης κάθε χρόνο από θεολόγους και φιλολόγους στην σπουδάζουσα νεολαία. Έτσι αποδεικνύεται περίτρανα το ποθούμενο, δηλαδή η σύζευξη της Ορθοδοξίας με τον Ελληνισμό, και η αδελφοσύνη των ιεραρχών με τους Έλληνες. Πόση υποκρισία!!
Για το τείχος, πού είχε υψώσει η ορθοδοξία μεταξύ χριστιανισμού και Ελληνισμού, για το γκρέμισμα των αρχαίων μνημείων από τους επισκόπους και τους μοναχούς, για το κλείσιμο των ελληνικών σχολών από τον Γιουτπράδα (Ιουστινιανό) και την αποδημία των Ελλήνων δασκάλων, για την απαγόρευση στους Έλληνες να διδάσκουν, για την παράδοση της παιδείας στους κληρικούς, για τον αφορισμό από τον κλήρο των Ελλήνων πού ήθελαν να ονομάζονται Έλληνες, για το κάψιμο των βιβλίων των αρχαίων Ελλήνων συγγραφέων, για την μετατροπή του Παρθενώνος και άλλων αρχαίων Ελληνικών ναών σε χριστιανικούς, για την καταστροφή και παράδοση των αρχαίων ελληνικών ναών ακόμη και σε πόρνους, για το παλούκωμα, πνίξιμο και σφαγή 100.000 Ελλήνων Παυλιανιτών αμέσως μετά την καθιέρωση της εορτής της ορθοδοξίας, για τον διωγμό και τον θάνατο τόσων άλλων Ελλήνων, που πίστευαν στα πάτρια και κατέφυγαν για να σωθούν στους Πέρσες και στους Άραβες, για τον Αλάριχο, για τον Κυνήγιο και για άλλα φρικτά δεν λένε στους λόγους τους ούτε μια λέξη!
Διακηρύττουν με θέρμη την σύζευξη χριστιανισμού και Ελληνισμού (αν είναι δυνατόν!), την οποία, επί 1000 χρόνια βυζαντινής καταδυναστεύσεως, με λύσσα απέρριψε το κράτος και σύσσωμος ο βυζαντινός ανώτατος ορθόδοξος κλήρος. Οι ακαδημαϊκοί μας γνωρίζουν την αλήθεια. Χωρίς ντροπή ανέχονται να ακούσουν όλες αυτές τις αναλήθειες και τις χειροκροτούν! Κανένας τους δεν έχει το σθένος να βροντοφωνάξει την αλήθεια! Με την σιωπή τους αυτή βρίζουν, αντί να τιμούν, όλους εκείνους πού υπήρξαν θύματα της μισαλλοδοξίας του κλήρου. Ασεβούν δε και προς την μνήμη των προγόνων, τις ιδέες των οποίων αναπτύσσουν στα αμφιθέατρα. Όμως οι φτωχοί, ρακένδυτοι και αγράμματοι Έλληνες του 1821 πολέμησαν και σκοτώθηκαν για να μπορούν οι σημερινοί ακαδημαϊκοί να ζουν ελεύθεροι και να λένε στα παιδιά μας την αλήθεια.
Τι Ελληνοχριστιανικός πολιτισμός είναι αυτός, όταν ο Οικουμενικός Πατριάρχης Γεννάδιος Σχολάριος, έδινε εντολές βασανισμού των Ελληνιστών, όσων δηλαδή μελετούσαν διεξοδικά τους αρχαίους Έλληνες συγγραφείς και προτιμούσαν τη φιλοσοφία των αρχαίων, από την εβραική παραμυθολογία ( επιστολή του Γεννάδιου Σχολάριου προς τον κυβερνήτη της Πελοποννήσου, Παλαιολογία-Πελοποννησιακά, από το Σ. Λάμπρου).
Τι πολιτιστικά στοιχεία έδωσε ο Ελληνοχριστιανικός πολιτισμός και δεν τα αναφέρει η ιστορία; Υπάρχει Ελληνοχριστιανική φυλή,υπάρχει Ελληνοχριστιανική γλώσσα; Υπάρχει χριστιανοελλάδα και οχι Ελλάδα; Πως αναπτύχθηκε αυτός ο πολιτισμός όταν ο ελληνισμός βρισκόταν σε συνεχή διωγμό από το χριστιανισμό;
Πως αναπτύχθηκε ο Ελληνοχριστιανικός πολιτισμός, όταν ο χριστιανισμός κατάργησε τους Ολυμπιακούς και τους γυμναστικούς αγώνες, τα θέατρα, τα στάδια, απαγόρευσε τα Ελευσίνια Μυστήρια, κατάστρεψε το μαντείο των Δελφών και έκλεισε τις φιλοσοφικές σχολές;
Τι πολιτισμός είναι αυτός, που κατέστρεφε τα αλσύλλια και τα δασύλλια γιατί τα θεωρούσαν τόπους διαμονής διαβόλων, επειδή εκεί λάτρευαν οι Έλληνες τους Θεούς τους, και γκρέμιζαν τα Ασκληπιεία, γιατί ο Θεός της Ιατρικής ο Ασκληπιός χαρακτηρίστηκε δαίμονας από τους χριστιανούς;
Τι πολιτισμός είναι αυτός που κατάργησε τα γυμναστήρια και τα λουτρά, λόγο του συμπλέγματος κατωτερότητας των εβραίων και των χριστιανών, έναντι στο γυμνό γυμνασμένο σώμα των Ελλήνων;
Τι Ελληνοχριστιανικός πολιτισμός είναι αυτός όταν η μαθηματικός Υπατία κατακρεουργήθηκε από τον... Άγιο Κύριλλο Πατριάρχη Αλεξανδρείας το 415 μχ, επειδή δίδασκε μόνο Ελληνική φιλοσοφία και δεν πίστευε τις ιερές βλακείες των χριστιανών;
Τι Ελληνοχριστιανικός πολιτισμός είναι αυτός, όταν το 529 μ.χ., ο χριστιανός αυτοκράτορας Γιουτπράδας (Ιουστινιανός) κατάργησε τη Φιλοσοφική Σχολή των Αθηνών, η οποία λειτουργούσε συνεχώς επί 1000 σχεδόν χρόνια, και δήμευσε την περιουσία της; Οι τελευταίοι διδάσκαλοι της σχολής, κυνηγημένοι από το χριστιανικό τέρας, βρήκαν καταφύγιο στη Αυλή του λάτρη του Ελληνικού Πολιτισμού Πέρση βασιλιά Χοσρόη. Ψήφισε μάλιστα νόμο, ο Γιουτπράδας (Ιουστινιανός) και ειδοποίησε την Αθήνα, μην τολμήσει κανένας να διδάξει ξανά φιλοσοφία (Ιωάννης Μαλάλας).
Τι είδους πολιτισμός είναι αυτός, όταν σκοτώνεις το πνεύμα των Ελλήνων; Αυτό λέγετε πολιτισμός;
Τι Ελληνοχριστιανικός πολιτισμός είναι αυτός όταν το 546 μ.χ., στην Κωνσταντινούπολη φυλακίστηκαν, βασανίστηκαν και εκτελέστηκαν γραμματικοί, ρήτορες, νομικοί και γιατροί και το 562 μ.χ., όπως αναφέρει ο Μαλάλας, Έλληνες πιάστηκαν και διαπομπεύθηκαν μέσα στην Κωνσταντινούπολη ταυτόχρονα με το κάψιμο Ελληνικών βιβλίων;
Τι Ελληνοχριστιανικός πολιτισμός είναι αυτός που δεν δίδασκε στους Έλληνες την κοσμογονία του Ησιόδου, αλλά τις απάτες του Μωυσή, τις πορνείες του Αβραάμ και της Σάρας; Μήπως έχουμε εβραιοχριστιανισμό και όχι Ελληνοχριστιανισμό;
Τι Ελληνοχριστιανικός πολιτισμός είναι αυτός που δεν διδασκόταν ο Σωκράτης και οι Έλληνες φιλόσοφοι, αλλά ο αλλοδαπός Τζεσουά (στα ελληνικά Ιησούς), του οποίου, όλα τα κηρύγματα, ήταν παρμένα από τους Έλληνες φιλοσόφους;
Τι Ελληνοχριστιανικός πολιτισμός είναι αυτός, που δεν υπήρχαν αγάλματα Ελλήνων Θεών, ηρώων, φιλοσόφων, αλλά κάτι καρικατούρες σκελετωμένων μορφών μισελλήνων ρασοφόρων, κατά κανόνα εβραίων, που τους ονόμασαν αγίους;
Τί Ελληνοχριστιανικός πολιτισμός είναι αυτός, που καθ' όλη τη διάρκεια του έτους η θρησκεία βρίζει την Ελλάδα μέσα στις εκκλησίες με τα διεστραμμένα ιερά κείμενα της, με αποκορύφωμα τους αναθεματισμούς, την Κυριακή της Ορθοδοξίας, που είναι γεμάτα μίσος κατά του Ελληνισμού;
Τι Ελληνοχριστιανικός πολιτισμός είναι αυτός, όπου κατά τους Βυζαντινούς, το όνομα Έλληνας, αποτελούσε ύβρη;
Τι Ελληνοχριστιανικός πολιτισμός είναι αυτός, όταν στο Βυζάντιο το όνομα Έλληνας ταυτίστηκε με ειδωλολάτρη, και οι Έλληνες αποκαλούνταν από τους αυτοκρατορικούς νόμους και τους εκκλησιαστικούς πατέρες , ανόσιοι, μυσαροί, παμμίαροι, και αλητήριοι; Όταν απαξίωναν τους Έλληνες αδελφούς σαν καταραμένους, τους έβριζαν και τους αποκαλούσαν τελείως απίστους, πονηρούς, βάρβαρους, σλαβόσπορους, δούλους των Ρωμαίων και αθεότερους των Τούρκων;
Τώρα, που μετά την Γαλλική και Ελληνική Επανάσταση γκρεμίσθηκαν οι αυτοκρατορίες, κατέπεσε και το βυζαντινό ασιατικό δίδυμο: ο Επουράνιος και ο Επίγειος Βασιλεύς. Στην θέση του επίγειου βασιλέως -δεσπότη είναι τώρα ο Ελληνισμός, το ελληνικό έθνος, η πατρίδα, η πνευματική ελευθερία, η παιδεία, η κριτική, η ελεύθερη δημοσιογραφία κ.ά. Οι ιεράρχες, κάνοντας την ανάγκη φιλοτιμία, έσπευσαν να προσαρμοσθούν με όλες τους τις δυνάμεις στη νέα κατάσταση πραγμάτων. Δεν θα λένε τώρα λ.χ. ότι ήταν αμαρτία προς τον Θεό η ανυπακοή προς τον Σουλτάνο. Δεν θα μιλούν κατά της ελευθερίας. Δεν θα λέγουν ότι το σύνταγμα του Ρήγα Φεραίου ήταν αντίθετο προς τα ορθόδοξα χριστιανικά δόγματα. Δεν θα αφορίζουν τον Έλληνα όταν λέει ότι είναι Έλληνας. Δύσκολα πράγματα βέβαια, την μία ημέρα να λες τούτο και την άλλη το αντίθετο, αλλά θα το επιτύχουν ιεράρχες μας, μην έχετε αμφιβολία.
Παλαιότερα οι προκάτοχοι τους κατέστρεψαν ολόκληρο αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό, κατακρεούργησαν χιλιάδες Ελλήνων και άλλα φρικιαστικά, δεν θα μπορέσουν τώρα να αλλάξουν και να προσαρμοσθούν στη νέα κατάσταση πραγμάτων; Θα αλλάξουν και θα προσαρμοσθούν. Θα εξακολουθήσει βεβαίως ο κόσμος να είναι για τους ιεράρχες πεδίο δράσεως του διαβόλου, και ως εκ τούτου, για να σώσουν τους πιστούς, θα αγωνίζονται όχι μόνο κατά των απειράριθμων αμαρτιών αλλά και κατά πάντων των Σατανάδων, Ιεχωβάδων, Εβραίων, Αντίχριστων, Φράγκων, αιρετικών, Βολταίρων, Κοραήδων, Παπικών, Τεκτόνων, Μασόνων, Ευρωπαϊστών, ( Ευρωλιγούρηδων) και μυρίων άλλων αποκρουστικών απίστων και επικινδύνων εχθρών του γένους και της Ορθοδοξίας σε Ανατολή και Δύση, σπέρνοντας έτσι, πάντοτε στο όνομα της θρησκείας της αγάπης, το μίσος στις ψυχές των ανθρώπων. Ανοχή καμιά! Για τους ιεράρχες ο βίος χωρίς εχθρούς, από τους οποίους επωμίζονται το χρέος να μας σώσουν, φαίνεται να είναι αβίωτος!
Ταυτοχρόνως, για να παρουσιάσουν στον λαό ένα κοινωνικό πρόσωπο, θα επιδεικνύουν αμέριστο το ενδιαφέρον τους για το νέα προβλήματα, πού απασχολούν τους ανθρώπους και μάλιστα τους νέους: Έιντζ, ναρκωτικά, επιθετικότητα, παιδεία, περιβάλλον κ.λπ. διεισδύοντας έτσι και σε θέματα αρμοδιότητος του κράτους. Οι ιεράρχες αναγκαστικά έχουν αποδεχτεί την κατάσταση πραγμάτων, που διαμορφώθηκε στην Ελλάδα μετά την εθνεγερσία του 1821 και γίνονται τώρα οι ειλικρινέστεροι, φλογερότεροι, ενθουσιωδέστεροι αλλά και οι φανατικότεροι οπαδοί και υπερασπιστές του Ελληνισμού! (ανάγκη και θεοί πείθονται).
Τί να κάνουμε όμως; Έτσι είναι ο κόσμος! Όλοι μας, αλλάζουμε με τον χρόνο και τις περιστάσεις! Και ενώ προσαρμόζονται οι ιεράρχες εύκολα στις νέες απαιτήσεις των καιρών, παραλείπουν επιμόνως μερικά πράγματα, πού θα τους τιμούσαν: Δεν εξηγούν λ.χ. στον ελληνικό λαό γιατί οι προκάτοχοί τους στο Βυζάντιο έδιωξαν τους Έλληνες, χλεύασαν την σοφία τους, κατέστρεψαν τα μνημεία, κατήργησαν την ελληνική παιδεία, γιατί ο Αλάριχος, συνεργαζόμενος με τους μοναχούς και τον κλήρο της εποχής εκείνης, έσφαξε χιλιάδες Έλληνες, γιατί η... Αγία Θεοδώρα παλούκωσε 100.000 Έλληνες. Δεν αισθάνονται την ανάγκη να καυτηριάσουν τα εγκλήματα πού οι κληρικοί εκείνοι διέπραξαν κατά του Ελληνισμού και να ζητήσουν, για τις πράξεις εκείνων των συναδέλφων τους, συγγνώμη από το ελληνικό έθνος (ο πάπας Παύλος Β’ ζήτησε ήδη συγγνώμη για τους διωγμούς, τις καταστροφές και τις πιέσεις πού επί δέκα και πλέον αιώνες διέπραξε η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, Καθημερινή, 15 Μαρτίου 2000). Αυτά βεβαίως απαιτούν γενναιότητα ψυχής, την οποία φαίνεται ότι έχουν οι ιεράρχες, μόνον όταν αγορεύουν από τον άμβωνα. Ας πουν επί τέλους οι ιεράρχες στον ελληνικό λαό, γιατί τότε στο Βυζάντιο, οι προκάτοχοί τους εξύβριζαν και χλεύαζαν τους Έλληνες και την σοφία τους, ενώ τώρα λέγουν και πράττουν άλλα…
Ο όρος, Ελληνοχριστιανικός Πολιτισμός, επινοήθηκε το 1852 από τον Επτανήσιο λόγιο Σπυρίδωνα Ζαμπέλιο. Ο Ζαμπέλιος υπήρξε ο εισηγητής της σύνδεσης αρχαίας Ελλάδας – Βυζαντίου – νεώτερης Ελλάδας. Το Βυζάντιο, το οποίο θεωρείτο από τον Διαφωτισμό, ως ολέθρια περίοδος οπισθοδρόμησης και ρήγματος στην πορεία του ελληνισμού, προβάλλεται τώρα ως το αντίθετο, δηλαδή, ως το ιστορικό μόρφωμα, που διατήρησε τον ελληνισμό και τον πολιτισμό του. Κάθε δημιουργική δύναμη και κάθε άξιο λόγου πνεύμα σε αυτή τη χώρα, θα βρίσκει την εκκλησία εμπόδιο στον δρόμο του. Από τότε θα ευλογεί όλες τις εξάρσεις οπισθοδρόμησης, όποτε εκδηλώνονται. Αλλά και μέχρι σήμερα, η ελληνοχριστιανική απάτη αποτελεί το μόνιμο θεωρητικό υπόβαθρο της δράσης του Νεοβυζαντινού σκοταδισμού.
Ο ποιητής Αριστοτέλης Βαλαωρίτης, τιμώντας την ιερή μνήμη του ήρωα του 1821 Κατσαντώνη, γράφει στο ομώνυμο ποίημά του : «Εσείς όπου τον είδατε ψηλά στα κορφοβούνια, οι σταυραετοί και οι πέρδικες, ξεφτέρια χελιδόνια, ελάτε να του στήσετε τραγούδι μοιρολόι, τον Κατσαντώνη πιάσανε, κλάψτε πουλιά μου κλάψτε. Ένας παπάς τον πρόδωσε, μαχαίρι να του γίνει, οχιά κι αστρίτης στο λαιμό το άγιο πετραχήλι, να μη βρεθεί πνευματικός να τον ξομολογήσει……».
Είναι ανάγκη να πιστέψουν οι Έλληνες, ότι η ιστορία μας πρέπει να ξαναγραφτεί, για να σταματήσουν τα κούφια λιβανίσματα στην εκκλησία, που είναι ο αφανιστής του Ελληνισμού και να μάθει ο κόσμος την πραγματική αλήθεια. Πότε θα ανοίξουμε τα μάτια μας για να δούμε την αλήθεια; Θα τολμήσουμε άραγε να βγούμε κάποτε μπροστά;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.100 δευτερόλεπτα

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας.Με την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.