-
Κατηγορία: Φύλλο 20
Στοιχειώδεις κανόνες αξιοπρέπειας, τσίπας και ανθρωπιάς υπαγορεύουν σεβασμό στους νεκρούς κύριοι του Δήμου Οπουντίων.
Αλίμονο σε αυτούς που έφθασαν στο έσχατο σημείο να περιφρονούν τους νεκρούς. Το σύνταγμα όσο και το άρθρο 201 του ποινικού κώδικα προβλέπουν ποινές για τις συγκεκριμένες πράξεις ασέβειας των νεκρών..
Μπάζα, πεταμένα οστά, σπασμένοι σταυροί, σκόρπια μάρμαρα. Που είναι η εκκλησία του Μαρτίνου; Γιατί τηρεί σιγήν ιχθύος; Αλλά και διακρίσεις με τάφους που δεν καταστράφηκαν στην συγκεκριμένη δεξιά πλευρά.
Ο ιθύνων νους του Δήμου, με πολιτική ισχύ και κύρος δεν γνωρίζει ότι ο Δήμος δεν επειτρέπεται να ενθαρρύνει τις διακρίσεις;
Στον θάνατο κ. Δήμαρχε όλοι οι άνθρωποι είναι ίδιοι, οι ενέργειές σου προκαλούν νεκρούς και ζωντανούς.
Από την Ζαφείρα Στεφάνου λάβαμε την παρακάτω επιστολή σοκ για το ίδιο θέμα.
“Απευθύνομαι σε σας κι ελπίζω μέσω της εφημερίδα σας να γίνει γνωστή μια απίστευτη ιεροσυλία και προσβολή νεκρών που διαπράτεται στο Κοιμητήριο Μαρτίνου και ίσως κάποιοι ευαισθητοποιηθούν.
Αναγκάζομαι να καταφύγω σ’ αυτή την ενέργεια γιατί ως γνωστόν δυστυχώς έχουμε φτάσει στο σημείο τόσο τις Δημοτικές, πολιτικές όσο και τις εκκλησιαστικές αρχές να τις ενδιαφέρει το “φαίνεσθαι” και όχι το “είναι”.
Σήμερα 4 Δεκεμβρίου συνοδεύοντας σεβάσμια συγχωριανή μου στην τελευταία της κατοικία έμεινα εμβρόντητη από το θέαμα που αντίκρυσα.
Όλη η δεξιά πλευρά του κοιμητηρίου έχει μεταβληθεί σε οργωμένο χωράφι. Έχει ισοπεδωθεί.
Έχουν ξεριζωθεί όλοι οι τάφοι, σταυροί, πλάκες μαρμάρινες οστεοθήκες, οστά έχουν γίνει ένας σωρός τεράστιος και έχουν αποτεθεί άλλα μεν σε μια γωνιά και άλλα έχουν πεταχθεί έξω του κοιμητηρίου.
Δεν υπάρχει ούτε ίχνος του ταφικού μνημείου των γονιών μου, το οποίο συντηρούσα γιατί δεν είχε γίνει εκταφή της μητέρας μου, τα δε οστά του πατέρα μου ευρίσκοντο σε μαρμάρινη οστεοθήκη επάνω στο μνήμα.
Δηλαδή επάνω από τη νεκρή πέρασε μπολντόζα και τα οστά με την οστεοθήκη πετάχθηκαν στα σκουπίδια. Αυτό βέβαια έχει συμβεί και με δεκάδες άλλους.
Τώρα θα ήθελα να μου απαντήσει η πολιτεία αν είμαστε Έλληνες και ζούμε σε Ελληνική επικράτεια και αν σεβόμαστε “θήκας προγόνων” τους οποίους “θήκας” (τάφους) ορκίζονταν οι Έλληνες να “φυλάτουν” και να μου απαντήσει επίσης η Εκκλησιαστική αρχή της Φθιώτιδας, ο Δεσπότης Νικόλαος, αν τα κοιμητήρια είναι χώρος ιερός κι αν η εν λόγω ενέργεια είναι ιεροσυλία και προσβολή νεκρών ή όχι.
Σαν ελεύθερος άνθρωπος που η ελληνική μου παιδεία μ’ έχει διδάξει, θα σας πω Κύριοι τόσο της Δημοτικής όσο και της Εκκλησιαστικής εξουσίας ότι μας απογοητεύετε.
Και μην τολμήσουν να με πουν ασεβή γιατί ούτε οι μεν σέβονται τις Ελληνικές ρίζες μας, ούτε οι δε την Χριστιανική παράδοση”.
Α.Κ. ΚΟΥΡΟΣ