Ο Οδυσσέας Αλεπουδέλης με λογοτεχνικό ψευδώνυμο Οδυσσέας Ελύτης, γεννήθηκε στις 2 Νοεμβρίου του 1911 στο Ηράκλειο της Κρήτης, γιος του εργοστασιάρχη σαπωνοποιΐας και πυρηνελαιουργίας Παναγιώτη Θ. Αλεπουδέλη και της Μαρίας το γένος Βρανά, που κατάγονταν από τη Μυτιλήνη.
Το Λούτσι βρίσκεται στο ΒΑ τμήμα της Βοιωτίας και ανήκει στο Δήμο Ορχομενού. Διοικητικά από την απελευθέρωση και μετά ανήκε στο Δήμο Λαρύμνης της επαρχίας Λοκρίδας. Κατόπιν υπήρξε οικισμός της κοινότητας Μαρτίνου έως το 1929 που απετέλεσε ξεχωριστή κοινότητα σύμφωνα με το Π.Δ. 4-7-1929,ΦΕΚ. Α 221)1929. Το 1947 μαζί με τον Πύργο και τον Παύλο αποσπάστηκαν από την επαρχία Λοκρίδας του Νομού Φθιώτιδας και Φωκίδας και έγινε τμήμα του νομού Αττικής και Βοιωτίας. Με την δημιουργία πρώτα των Καποδιστριακών και μετά των Καλλικρατικών Δήμων αποτελεί Τοπική Κοινότητα του Δήμου Ορχομενού. Η πρώτη μνεία του χωριού Λούτσι γίνεται στους Οθωμανικούς φορολογικούς καταλόγους του 1465 και του 1505, γεγονός που σημαίνει ότι πρέπει να υπήρχε τουλάχιστον ενάμιση αιώνα νωρίτερα. Δηλαδή, μπορούμε να τοποθετήσουμε την δημιουργία του όπως και των περισσότερων γειτονικών χωριών γύρω στο 1300μ.Χ.
Αξιότιμε κύριε Αριστείδη Κούρο,
Αρχικά θα ήθελα να σας συγχαρώ για το έργο σας, δηλαδή τη συνεχή προσπάθεια για την έκδοση της εφημερίδας του χωριού μας, σε όλη την Ελλάδα! Είναι μια προσπάθεια που πρέπει να υποστηρίξουν όλοι οι ευσυνείδητοι Μαρτιναίοι και με τη συνδρομή τους τη χρηματική, αλλά και με τα κείμενά τους. Έτσι αποφάσισα να στείλω ένα κείμενό μου για δημοσίευση στην εφημερίδα μας, με τίτλο "Η Ελλάδα που ζω και η Ελλάδα που ονειρεύομαι".
Πρέπει να ξέρουμε ότι η παρασιώπηση γεγονότων, τα συνειδητά ψέματα, η διαστρέβλωση της αλήθειας και τα κατασκευασμένα γεγονότα είναι τα βασικά αίτια ώστε να επικρατεί θολούρα και σύγχυση γύρω από πρόσωπα και γεγονότα. Όσο και να προσπαθούν κάποιοι να δικαιολογήσουν με αστεία επιχειρήματα, τις φρικιαστικές ενέργειες των ανώτερων κληρικών και μάλιστα των Πατριαρχών εναντίον της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, δεν μπορούν να σταθούν μπροστά στην ιστορική πραγματικότητα.
Με ανησυχία εκφράζουμε τα παράπονά μας ως προς την τοπική κοινωνία για το θέμα της ανακύκλωσης, θα σας ζητήσουμε να δώσετε μεγαλύτερη βάση σε αυτό το ευαίσθητο ζήτημα. Δώστε βάση στα ανακυκλώσιμα απορρίμματα που σκοπός είναι να ξαναχρησιμοποιηθούν σε διάφορες μορφές. Για να επιτύχουμε αυτό το στόχο πρέπει να μάθουμε να διαχωρίζουμε τα απορρίμματα από τα ανακυκλώσιμα υλικά. Τα υλικά που ανακυκλώνονται είναι τα εξής:
«Οι Έλληνες είχαν την ηθική της αργίας, όπως εμείς έχουμε την ηθική του οκταώρου»
Α. Καμύ
Ως ελεύθερος ορίζεται ο χρόνος κατά τον οποίο ο άνθρωπος έχει την ευκαιρία να απασχοληθεί με δραστηριότητες που τον ευχαριστούν, χωρίς αυτές να σχετίζονται με την κάλυψη των βιοποριστικών του αναγκών. Από την αρχαία Ελλάδα, ακόμα, ο Αριστοτέλης πίστευε ότι η ευτυχία του ανθρώπου βρίσκεται στην ιδιοποίηση του χρόνου του, ενώ ο Σταγειρίτης φιλόσοφος ήταν αντίθετος σε έναν ελεύθερο χρόνο αφιερωμένο στην οκνηρία και την αεργία.
Με την χάρη του Θεού λειτούργησε το κατηχητικό της Ενορίας μας από τον Οκτώβρη του 2010 με τα πρώτα δύο τμήματα, α) τμήμα Β-Γ Δημοτικού, β) τμήμα Δ - Ε'- ΣΤ' και πέντε παιδιά ακόμα του Γυμνασίου μαζί.
Σελίδα 2 από 2