Πέμπτη, 28 03 2024

Το "Φυτικό Βασίλειο" (Plant Kingdom) - Υπηρεσίες Delivery & Catering

The Plant Kingdom (Θανάσης Στεφάνου)

 

Όραμα
Στο Φυτικό Βασίλειο, έχουμε ένα ξεκάθαρο όραμα: να γίνουμε η πιο υγιεινή επιλογή διατροφής για όλους. Στόχος μας είναι να φέρουμε σε κάθε γωνία της πόλης τα μη επεξεργασμένα, σχεδόν πάντα βιολογικά (ανάλογα με τη διαθεσιμότητα) φαγητά, σμούθι και γλυκά μας. Προσφέρουμε ένα προσεκτικά σχεδιασμένο  μενού  αποτελούμενο από τρόφιμα υψηλής ποιότητας και προγράμματα χυμών σχεδιασμένα από εξειδικευμένους επιστήμονες, τα οποία εξασφαλίζουν τη βέλτιστη απόδοση τόσο του σώματος όσο και του νου.
Είμαστε εδώ για να φέρουμε την επανάσταση στον τρόπο που τρώμε.

Η προσέγγισή μας
Το πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά μενού μας είναι γεμάτο από υπερτροφές, φυσικά προϊόντα χωρίς λακτόζη, αυγά, ραφιναρισμένα σάκχαρα, συντηρητικά, φυτοφάρμακα και είναι ειδικά σχεδιασμένο για να βελτιστοποιεί τη θρεπτική αξία των προϊόντων μας και να ευεργετεί στο έπακρο την υγεία μας.
Χρησιμοποιούμε υπερτροφές ώστε τα υψηλών προδιαγραφών προϊόντα μας να είναι κάτι παραπάνω από «υγιεινά» ή απλώς «βιολογικά».

 Η καθημερινή κατανάλωση μιας μικρής ποσότητας υπερτροφών μπορεί να φέρει καθοριστικές αλλαγές στον τρόπο ζωής μας μεταβάλλοντας την εμφάνιση μας, την αίσθηση που έχουμε για το σώμα μας και τη ψυχική μας ευεξία. Αυτός είναι και ο λόγος που, εκτός από τα βιολογικά φρούτα και λαχανικά, τις καθαρές πρωτεΐνες και τα καλά λιπαρά, προσθέτουμε σε ολόκληρο το μενού μας γενναίες δόσεις υπερτροφών. 

Ο τρόπος με τον οποίο μαγειρεύουμε καθημερινά καθορίζεται πάντα με γνώμονα τις αρχές της σωστής διατροφής και την εποχικότητα.

 Οι ειδικοί διατροφολόγοι μας δεν σταματούν να ψάχνουν για θρεπτικά συστατικά, ανόργανα συστατικά, βιταμίνες, αντιοξειδωτικά, πρωτεΐνες, ένζυμα και λιπαρά τα οποία το σώμα μας μπορεί να χρησιμοποιήσει ώστε να λειτουργεί σωστά, να αισθάνεται και να δείχνει καλύτερα.

Η τροφή μας είναι το καλύτερο φάρμακο !

Ας υιοθετήσουμε λοιπόν μια υγιεινή διατροφή!

Τάσος Μπρεκουλακης Βιβλίο "ΣΟΥΒΛΑΚΙ"

 

Τάσο και Μαρίνα τι ξέρετε για το σουβλάκι;

Οι συγγραφείς του πρώτου βιβλίου που γράφτηκε ποτέ για το ταπεινό σουβλάκι μάς μιλούν για την προέλευση, την ιστορία και τους αστικούς μύθους γύρω από αυτό.

Τάσο και Μαρίνα τι ξέρετε για το σουβλάκι;

 

Ο Τάσος Μπρεκουλάκης και η Μαρίνα Πετρίδου, συγγραφείς του βιβλίου Σουβλάκι: Ένα γαστρονομικό ταξίδι από τα ομηρικά έπη μέχρι το σύγχρονο street food, απαντούν σε 10 ερωτήσεις για το αγαπημένο τους έδεσμα και εξηγούν πώς προέκυψε το πρώτο βιβλίο για το σουβλάκι παγκοσμίως. Αυτό κυκλοφόρησε πριν από λίγες ημέρες από τις εκδόσεις Πατάκη και έχει ήδη κερδίσει την προτίμηση των αναγνωστών. Εκπρόσωποι της γαστρονομικής σκηνής της χώρας, δημοσιογράφοι, σουβλατζήδες, αλλά και αναγνώστες διαφόρων ηλικιών και background εκφράζουν ήδη την αγάπη τους για το μοναδικό αυτό βιβλίο.

Ποιες είναι οι πρώτες αντιδράσεις των αναγνωστών;

ΤΑΣΟΣ ΜΠΡΕΚΟΥΛΑΚΗΣ: Ο ανιψιός μου, ξεφυλλίζοντάς το προχτές, με ρώτησε έκπληκτος «χωρίς πατάτα;», επειδή προφανώς δεν έχει φάει ποτέ σουβλάκι χωρίς πατάτα. Ήταν το μόνο που του έκανε εντύπωση. Πράγματι, είναι ελάχιστα τα αυθεντικά σουβλάκια, τα «ορθόδοξα», που μπορείς πλέον να βρεις σε όλη την Ελλάδα. Σπανίζουν.

ΜΑΡΙΝΑ ΠΕΤΡΙΔΟΥ: Ακούμε ότι το βιβλίο αρέσει πολύ, ότι είναι ενδιαφέρον και ευκολοδιάβαστο. Η γιαγιά μου διάβασε τις 50 πρώτες σελίδες και δεν κατάλαβε πως πέρασε η ώρα. Ακούμε και από δημοσιογράφους φαγητού καλά σχόλια. Η Ελένη Ψυχούλη μας είπε ότι το βιβλίο διαβάζεται όπως τρώγεται το πιο τέλειο σουβλάκι, λαχταριστά και απνευστί. Ο Τόμας, που φτιάχνει κεμπάπ από το 1987 στον Νέο Κόσμο και συμπεριλαμβάνεται στο κεφάλαιο 10+1 αθηναϊκά μαγαζιά με ξεχωριστό σουβλάκι, συγκινήθηκε όταν πήρε το βιβλίο στα χέρια του. Του το πήγαμε την ημέρα που κάναμε τη φωτογράφιση για τον Γαστρονόμο και δεν το πίστευε. Γι’ αυτόν, ήταν οι κόποι μιας ζωής. «Καταφέρατε να γράψετε ένα βιβλίο για το πιο καταφρονεμένο, αλλά ταυτόχρονα αγαπημένο έδεσμα της ελληνικής γαστρονομίας», μας είπε.  Ο Τόμας μας είχε διηγηθεί τη ζωή του όταν κάναμε την έρευνα μας και μας είχε δείξει βήμα βήμα πως φτιάχνει τα σουβλάκια του, η ακρίβειά του είναι σχεδόν επιστημονική. O Tόμας είχε μείνει άστεγος όταν έφτασε στην Αθήνα το 1978 από τον Λίβανο και, εκεί που δεν είχε να φάει, άρχισε να φτιάχνει δερμάτινες τσάντες (που ήταν η τέχνη του) για τις μεγαλύτερες βιοτεχνίες της εποχής (Μαντέμογλου, Σαρίδη, Αντωνάκη). Τη δεκαετία του 1980 πολλές βιοτεχνίες έκλεισαν, εξαιτίας των εισαγόμενων προϊόντων που κατέκλυσαν την αγορά, και ο Τόμας αναγκάστηκε να ξεκινήσει από την αρχή. Πάντα του άρεσε το καλό φαγητό και να μαγειρεύει, ελάχιστες φορές έχει φάει φαγητό φτιαγμένο από άλλον, και έχει μάθει πολλά μυστικά από τη μητέρα του, που ήταν εξαιρετική μαγείρισσα. Ξεκίνησε να δουλεύει ως ψήστης και τυλιχτής στον «Σάββα» στο Μοναστηράκι, κι όταν έμαθε τη δουλειά έδινε 4.000 σουβλάκια την ημέρα. Πολύ γρήγορα αποφάσισε να ανοίξει το δικό του σουβλατζίδικο, αλλά δεν είχε τα λεφτά να το κάνει μόνος του. Έτσι, βρήκε συνεργάτη ο οποίος έβαλε τα λεφτά της επένδυσης και σε ενάμιση χρόνο κατάφερε να τον ξεπληρώσει. Έφτιαχνε μόνο κεμπάπ, τίποτα άλλο – ήθελε να κάνει κάτι που το ήξερε πολύ καλά. Το 1987 άνοιξε το δικό του σουβλατζίδικο που διατηρεί μέχρι σήμερα. Κάθε πρωί είναι εκεί και κάνει τις προετοιμάσιες της ημέρας. Σε όλη του την ζωή έχει πάει μόνο μια φορά διακοπές. Ήταν συγκινητικό να τον βλέπουμε να διαβάζει το βιβλίο μας.

 

Ο Τόμας συγκινημένος διαβάζει το βιβλίο «Σουβλάκι: ένα γαστρονομικό ταξίδι από τα ομηρικά έπη μέχρι το σύγχρονο street food»

Υπάρχει αυθεντικό σουβλάκι; 

Μ.Π: Το αυθεντικό σουβλάκι είναι φτιαγμένο από δύο βασικά συστατικά, κρέας και πίτα, συν ντομάτα, κρεμμύδι, μαϊντανό και από σάλτσα τζατζίκι. Αυτή είναι η αυθεντική συνταγή. Κάποιοι πρόσθεσαν καυτερή πάπρικα, ενώ μερικά σουβλατζίδικα έφτιαξαν κόκκινες σάλτσες δικιάς τους πατέντας, καυτερές ή γλυκιές – όπως ο Καυτερός, οι Ρωσίδες, ο Κώστας στην πλατεία Αγίας Ειρήνης, η κυρία Πίτσα στον Κορυδαλλό. Η κέτσαπ, η μουστάρδα, η μαγιονέζα προστέθηκαν όταν άρχισαν να μπαίνουν και οι πατάτες, στη δεκαετία του ’80, τότε που μπήκε μαζικά και το κοτόπουλο στο σουβλάκι. Κυρίως ο γύρος κοτόπουλο.

Υπάρχει αυθεντικό σουβλάκι;

Ο γύρος είναι ελληνικός; 

Τ.Μ: Ο γύρος έχει επίσης μια ενδιαφέρουσα ιστορία. Στην Ελλάδα τον έφεραν οι πρόσφυγες από τη Μικρά Ασία, την Κωνσταντινούπολη και τη Μέση Ανατολή. Το τούρκικο ντονέρ που έφτιαχναν τα πρώτα χρόνια ήταν παρασκευασμένο από μοσχαρίσιο και αρνίσιο κιμά, και μέχρι τη δεκαετία του ’70, όταν η χούντα απαγόρευσε με νόμο την παρασκευή και πώληση προϊόντων από κιμά σε καταστήματα εστίασης, ήταν πολύ δημοφιλές έδεσμα. Η χούντα επέβαλε επίσης την κατανάλωση χοιρινού κρέατος, με τη δικαιολογία ότι υπήρχαν πολλές καταγγελίες για δηλητηρίαση από ντονέρ, αλλά ήταν μια εποχή που υπήρχε μεγάλη παραγωγή χοιρινού στην Ελλάδα, οπότε έπρεπε να απορροφηθεί από την αγορά. Ο γύρος όπως τον γνωρίζουμε σήμερα, από κομμάτια χοιρινού -κυρίως από τον λαιμό του ζώου, για να είναι ζουμερός και τρυφερός-, είναι ελληνική πατέντα που επιβλήθηκε, δεν ήταν ακριβώς επινόηση. Έγινε προφανώς και για εθνικιστικούς λόγους: οι μουσουλμάνοι δεν τρώνε χοιρινό, οπότε το νέο προϊόν είχε μια μοναδικότητα που το έκανε εντελώς ελληνικό. Από τη δεκαετία του ’70 δεν έχει φτιάξει κανείς ντονέρ από αρνίσιο κιμά στην Αθήνα.

Το σουβλάκι έγινε βιβλίο

Πότε εμφανίστηκε το σουβλάκι στην Αθήνα όπως το τρώμε σήμερα; 

Μ.Π: Το σουβλάκι στη μορφή που το ξέρουμε σήμερα το έφερε στην  Αθήνα ο Ισαάκ Μερακλίδης, πολιτικός πρόσφυγας αρμένικης καταγωγής που ήρθε στη Νίκαια από την Αίγυπτο και το 1924 άνοιξε το «Αιγυπτιακόν», σουβλατζίδικο που έγινε ξακουστό για το κεμπάπ από πρόβειο κρέας, πίτα και ντομάτα, όλα ψημένα στα κάρβουνα. Αυτός τροποποίησε την αραβική πίτα και, σε συνεργασία με έναν φούρναρη της περιοχής, έφτιαξε την άζυμη πίτα για το σουβλάκι του. Αυτή την πατέντα χρησιμοποιούμε μέχρι σήμερα. Ο Μερακλίδης άνοιξε ένα ακόμα σουβλατζίδικο στο Μοναστηράκι, στο τέλος της Μητροπόλεως, όπου υπάλληλοί του ήταν ο Μπαϊρακτάρης, ο Θανάσης και ο Σάββας -ο οποίος έγινε στη συνέχεια γαμπρός του, από την κόρη του-, οπότε μπορούμε να πούμε ότι το σουβλάκι στην Αθήνα είναι μια «οικογενειακή» υπόθεση που ξεκίνησε από τον μπάρμπα-Ισαάκ.

Ήταν ο κάνδαυλος το σουβλάκι των αρχαίων; 

Τ.Μ: Το τυλιχτό σουβλάκι, γιατί το καλαμάκι υπήρχε στην Ελλάδα από την εποχή του χαλκού. Το κρέας στη σούβλα, ο οβελός των αρχαίων, καταναλώνεται από πολύ παλιά – στη Σαντορίνη έψηναν σουβλάκια πριν από τουλάχιστον 3.500 χρόνια. Στις ανασκαφές στο Ακρωτήρι της Θήρας βρέθηκε μια πήλινη ψησταριά για σουβλάκια, με υποδοχές για να τοποθετούνται οι μικρές σούβλες και κλίση στον πάτο για να φεύγουν τα λίπη. Μια παρόμοια, τουλάχιστον 2.500 χρόνων, εκτίθεται στο μουσείο της Αρχαίας Αγοράς, στην Αθήνα. Ο Όμηρος περιγράφει στην Ιλιάδα και στην Οδύσσεια ένα σωρό γεύματα ηρώων με σουβλιστό κρέας, ενώ η ιστορία του περνάει από τη Ρωμαϊκή περίοδο και φτάνει μέχρι το Βυζάντιο, όπου υπάρχει και η περιγραφή ενός πιάτου με ψητό κρέας πάνω σε πλακούντα – πίτα. Είναι ο πρόδρομος του σουβλακιού, με διαφορετικά συνοδευτικά υλικά. Η λέξη κάνδαυλος, που μέχρι σήμερα σημαίνει το τυλιχτό κρέας σε πίτα -και χρησιμοποιείται από κάποια σουβλατζίδικα που θέλουν να δώσουν στο σουβλάκι αρχαιοελληνικό κύρος- δεν προκύπτει από πουθενά ότι είναι το σουβλάκι των αρχαίων. Είναι μάλλον μια παρανόηση, όπως και πολλές άλλες, που στο χάος του Internet γίνονται τερατολογίες και, δυστυχώς, επειδή δεν είναι εύκολο να βρεις αποδείξεις, είναι δύσκολο να τις αντικρούσεις.

Οι συγγραφείς του βιβλίου: «Σουβλάκι: Ένα γαστρονομικό ταξίδι απο τα ομηρικά έπη μέχρι το σύγχρονο street food», τρώνε το αγαπημένο τους έδεσμα

Τι δυσκολίες αντιμετωπίσατε;

Μ.Π: Ανακαλύψαμε πολλές άλλες ανακρίβειες και αυθαίρετες διαπιστώσεις για το σουβλάκι, και αυτό ήταν το πιο δύσκολο μέρος της έρευνας, να διασταυρώσουμε δηλαδή τα στοιχεία και να βρούμε πηγές ή προσωπικές μαρτυρίες που να τα αποδεικνύουν. Μιλήσαμε με περισσότερα από 100 άτομα για να καταλήξουμε σε αυτές που περιλαμβάνονται στο βιβλίο.

Ποια ήταν τα πιο ενδιαφέροντα σημεία της έρευνας;

Τ.Μ: Εκτός από την ιστορία για το αθηναϊκό σουβλάκι, που άρχισε να ξεδιπλώνεται μετά από σχεδόν δύο χρόνων συζητήσεις με παλιούς σουβλατζήδες και ψήστες -οι οποίοι έλεγαν τη μισή ιστορία και ποτέ δεν μιλούσαν για το σουβλάκι ανταγωνιστή τους-, ενδιαφέρον είχε η έρευνα που ξεκινήσαμε για το κρέας στην Ελλάδα από την προϊστορική εποχή μέχρι σήμερα. Ψάχνοντας σε ελληνικά και ξένα βιβλία, μάθαμε πράγματα που δεν είχαμε φανταστεί ή τα ξέραμε λάθος: όπως ότι οι Έλληνες μέχρι τη δεκαετία του ’80 έτρωγαν σπανίως κρέας, μόνο σε θρησκευτικές γιορτές ή σε πολύ ξεχωριστές περιπτώσεις. Τα έπη των ηρώων και των βασιλιάδων δεν είναι και η πιο αξιόπιστη πηγή για τη διατροφή εκείνης της εποχής -καμίας εποχής-, επειδή δεν έχουμε ιδέα τι έτρωγε το στράτευμα ή ο λαός. Το σουβλάκι έγινε αγαπημένη τροφή μεταπολεμικά, επειδή πρόσφερε φτηνή πρωτεΐνη σε ανθρώπους που είχαν στερηθεί το κρέας ή δεν είχαν μάθει να το τρώνε.

Ο Τάσος Μπρεκουλάκης και η Μαρίνα Πετρίδου μαζί με τον Τόμας που βλέπει το βιβλίο για πρώτη φορά

Τι κάνει το σουβλάκι τόσο ιδιαίτερο; 

Μ.Π: Το σουβλάκι έχει μια ιδιαιτερότητα που δεν διαθέτει κανένα άλλο λαϊκό φαγητό: εμφανίστηκε στην πόλη και εξαπλώθηκε στην επαρχία, ενώ συνήθως συνέβαινε το αντίθετο. Ξεκίνησε ως αστικό φαγητό, αλλά παραήταν ταπεινό για να ασχοληθεί κάποιος μαζί του στα σοβαρά και να καταγράψει στην ιστορία του. Δεν έγινε ποτέ γκουρμέ, δεν το σκέπασε ποτέ ένα πέπλο μυστηρίου, δεν ήταν το φαγητό της γιαγιάς για να αναβαθμιστεί – τουλάχιστον στη μνήμη των νέων σεφ- και να μπει στην υψηλή κουζίνα. Έτσι, δεν προσπάθησε κανείς να το πάει ένα βήμα παραπέρα δημιουργικά. Ευτυχώς!

Ο Τόμας σερβίρει τα διάσημα σουβλάκια του με κεμπάπ

Υπάρχει vegan σουβλάκι; 

Τ.Μ: Και όταν έγιναν προσπάθειες, είχαν καταστροφικά αποτελέσματα: σουβλάκι vegetarian, σουβλάκι με θαλασσινά, σουβλάκι με σολομό, σουβλάκια, δηλαδή, μόνο κατ’ όνομα. Μας το ξεκαθαρίζει πολύ ωραία ένας παλιός ψήστης, ο πιο παλιός εν ζωή, που λέει ότι είναι μια χαρά τυλιχτά όλα αυτά, αλλά είναι ιεροσυλία να τα αποκαλείς «σουβλάκια». Επαναλαμβάνει μια φράση που δεν τη βάλαμε στο βιβλίο, αλλά έπρεπε τελικά: «το “vegetarian σουβλάκι” είναι σαν το “ολίγον έγκυος”, δηλαδή “μούφα”».

Ο Μάριος (γιος του Τόμας) συνεχίζει το έργο του πατέρα του

Και κάτι για το κλείσιμο; 

Μ.Π: Είναι και άλλα ωραία που μας είπαν και δεν τα βάλαμε στο βιβλίο, κυρίως μαρτυρίες που δεν μπορέσαμε να διασταυρώσουμε, όπως η πληροφορία που μας ανέφερε μια ηλικιωμένη κυρία στο Πέραμα: ότι ένας λούστρος, την ημέρα γυάλιζε με το κασελάκι του παπούτσια και το βράδυ έβαζε στο ίδιο κασελάκι κάρβουνα και έψηνε καλαμάκια έξω από τα καμπαρέ της Τρούμπας. Δεν τον είχε δει κανένας άλλος, όλοι το άκουγαν πρώτη φορά, και δεν βεβαιωθήκαμε ότι ίσχυε ή ήταν αστικός μύθος. Όπως και το ότι «το πιο νόστιμο σουβλάκι ever που σέρβιρε ένα σουβλατζίδικο στο κέντρο, τελικά ήταν από κρέας γάτας».

Μπορείτε να αγοράσετε το βιβλίο «Σουβλακι: Ένα γαστρονομικό ταξίδι από τα ομηρικά έπη μέχρι το σύγχρονο street food» από τις εκδόσεις Πατάκη σε όλα τα ενημερωμένα βιβλιοπωλεία. Instagram: @souvlaki_the_book

Ευχαριστούμε το ψητοπωλείο Τόμας Κεμπάπ, Σαρκουδίνου 49, Νέος Κόσμος, Τ/210-90.15.981

ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΝΟΥ

 

 

 

Στα κόκκινα η πλατεία του Μαρτίνου για καλό σκοπό. Ευαισθητοποίηση του κοινού για καρκίνο του μαστού. 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α ΦΘ/ΔΑΣ ΣΗΜΕΡΑ

 

 

Τα αποτελέσματα:

Καλαπόδι-Νίκη Αγίας Παρασκευής 2-0 (7’ Σινιάρι, 28’ Οικονόμου)

Αστέρας Σταυρού-Καλύβια 6-0 (5’ Ταμπάκης, 16’ Ακασού, 28’ Χαντζής, 59’ Νικολόπουλος, 67’ Αυγουστάτος, 86’ Μαραγκός)

Άρης Αγίου Κωνσταντίνου-Δάφνη Λιβανατών 0-3 (25’ πεν. Αγγ. Βαρυπάτης, 72’/74’ Μπουγιώτας)

Αταλάντη-Στυλίδα 2-0 (27’ Σακκάς, 68’ Μαρκάκης)

Ρεγγίνι-Μαλεσίνα 0-2 (7’ Τσιάμης, 76’ Δέδες)

Λιανοκλάδι-Προοδευτική Λάρυμνας 2-3 (37’ Πέπερας, 93’ Πάρσι -27’ Πεκίνι, 42’ Φιλίππου, 60’ Νικολόπουλος)

Οπούντιος Μαρτίνου-Ολυμπιακός Λαμίας 1-0 (89’ πεν. Πέππας)

Ρεπό: Ηράκλεια

Η βαθμολογία:

ΑΣΤΕΡΑΣ ΣΤΑΥΡΟΥ 6
ΔΑΦΝΗ ΛΙΒΑΝΑΤΩΝ 6
ΜΑΛΕΣΙΝΑ 6
ΑΤΑΛΑΝΤΗ 6
ΟΛΥΜΠ. ΛΑΜΙΑΣ 3
ΣΤΥΛΙΔΑ 3
ΑΡΗΣ ΑΓ. ΚΩΝ/ΝΟΥ 3
ΟΠΟΥΝΤ. ΜΑΡΤΙΝΟΥ 3
ΠΡΟΟΔ. ΛΑΡΥΜΝΑΣ 3
ΚΑΛΑΠΟΔΙ 3
ΡΕΓΓΙΝΙ 0
ΚΑΛΥΒΙΑ 0
ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ 0
ΝΙΚΗ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 0
ΗΡΑΚΛΕΙΑ 0

Η επόμενη αγωνιστική (1/10):

ΝΙΚΗ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ – ΚΑΛΥΒΙΑ
ΗΡΑΚΛΕΙΑ – ΚΑΛΑΠΟΔΙ    0-3 α.α.
ΔΑΦΝΗ ΛΙΒΑΝΑΤΩΝ – ΑΣΤΕΡΑΣ ΣΤΑΥΡΟΥ
ΜΑΛΕΣΙΝΑ – ΑΡΗΣ ΑΓ. ΚΩΝ/ΝΟΥ
ΠΡΟΟΔ. ΛΑΡΥΜΝΑΣ – ΑΤΑΛΑΝΤΗ
ΟΛΥΜΠ. ΛΑΜΙΑΣ – ΡΕΓΓΙΝΙ
ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ – ΟΠΟΥΝΤΙΟΣ ΜΑΡΤΙΝΟΥ
ΡΕΠΟ: ΣΤΥΛΙΔΑ

ΚΥΠΕΛΛΟ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ Α ΦΑΣΗ 21/09/2002

ΤΕΤΑΡΤΗ 21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

Α΄ ΦΑΣΗ (2η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ)

Πελασγιακός-Προοδευτική Λάρυμνας 2-1 (1-3)
Καλαπόδι-Άρης Αγ. Κωνσταντίνου 4-0 (2-4)
Οπούντιος Μαρτίνου-Δάφνη Λιβανατών 2-0 (1-2)
Αναγέννηση Δυτικής Φθιώτιδας-Εθνικός Κομποτάδων 1-3 (1-3)
Ολυμπιακός Λαμίας-Λιανοκλάδι 4-0 (4-2)
Μαλεσίνα-Καλύβια 4-0 (2-0)
Αταλάντη-Νίκη Αγ. Παρασκευής 3-0 ά.α. (2-1)
Ρεγγίνι-Αστέρας Σταυρού ΑΝΑΒΟΛΗ, 28/9 (0-4)

***Στην παρένθεση τα σκορ των πρώτων αγώνων

Α΄ ΦΑΣΗ (5-19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ)

Εθνικός Κομποτάδων-Προοδευτική Λάρυμνας

Β΄ ΦΑΣΗ (2-16 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ)

Καλαπόδι-Ολυμπιακός Λαμίας

Οπούντιος Μαρτίνου-Μαλεσίνα

Αστέρας Σταυρού/Ρεγγίνι-Στυλίδα

Αταλάντη- Εθνικός Κομποτάδων/Προοδευτική Λάρυμνας

 

ΝΕΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΟΠΟΥΝΤΙΟ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΥΤΡΑΣ

Παραιτήθηκε ο Άγγελος Κυριάκου από τον Οπουντιο Μαρτίνου

 

 

Την παραίτησή του από την ομάδα του Οπούντιου Μαρτίνου υπέβαλε σήμερα ο προπονητής Άγγελος Κυριάκου.

Ο Άγγελος Κυριάκου, υπέβαλε την παραίτησή του από την ομάδα του Οπούντιου Μαρτίνου, η οποία έγινε αποδεκτή από τη διοίκηση του συλλόγου

ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ - ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

 
 
Η επόμενη αγωνιστική (24/9):

ΚΑΛΑΠΟΔΙ - ΝΙΚΗ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ

ΑΣΤΕΡΑΣ ΣΤΑΥΡΟΥ - ΚΑΛΥΒΙΑ

ΑΡΗΣ ΑΓ. ΚΩΝ/ΝΟΥ - ΔΑΦΝΗ ΛΙΒΑΝΑΤΩΝ

ΑΤΑΛΑΝΤΗ - ΣΤΥΛΙΔΑ

ΡΕΓΓΙΝΙ - ΜΑΛΕΣΙΝΑ

ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ - ΠΡΟΟΔ. ΛΑΡΥΜΝΑΣ

ΟΠΟΥΝΤΙΟΣ ΜΑΡΤΙΝΟΥ - ΟΛΥΜΠ. ΛΑΜΙΑΣ

ΡΕΠΟ: ΗΡΑΚΛΕΙΑ

  •  
    0
  • Μερίδιο
  • Σχόλιο
 
 
19:43
 
 
Η βαθμολογία:

ΑΣΤΕΡΑΣ ΣΤΑΥΡΟΥ 3

ΔΑΦΝΗ ΛΙΒΑΝΑΤΩΝ 3

ΟΛΥΜΠ. ΛΑΜΙΑΣ 3

ΜΑΛΕΣΙΝΑ 3

ΑΡΗΣ ΑΓ. ΚΩΝ/ΝΟΥ 3

ΣΤΥΛΙΔΑ  3

ΑΤΑΛΑΝΤΗ 3

ΡΕΓΓΙΝΙ  0

ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ 0

ΚΑΛΥΒΙΑ  0

ΟΠΟΥΝΤ. ΜΑΡΤΙΝΟΥ 0

ΠΡΟΟΔ. ΛΑΡΥΜΝΑΣ 0

ΝΙΚΗ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 0

ΚΑΛΑΠΟΔΙ 0

ΗΡΑΚΛΕΙΑ 0

  •  
    0
  • Μερίδιο
  • Σχόλιο
 
 
19:39
 
 
ΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ

Νίκη Αγίας Παρασκευής-Αστέρας Σταυρού 0-3 (30’/61’ Κακκάβας, 56’ Χαντζής)

Καλύβια-Άρης Αγίου Κωνσταντίνου 2-3 (12’ Νεοφώτιστος, 52’ Τσιγκόλης-16’, 84’ Σπ. Ρίζος, 41’ Φιλίπι)

Δάφνη Λιβανατών-Ρεγγίνι 3-0 (49’, 55’, 86’ Χρ. Βαρυπάτης)

Στυλίδα-Λιανοκλάδι 2-1 (2’ Μπίκος, 35’ Ζωγράφος-83’ ?)

Μαλεσίνα-Οπούντιος Μαρτίνου 2-0 (25’ Φουρλεμάδης, 91’ Κωτσαλάς)

Ολυμπιακός Λαμίας-Προοδευτική Λάρυμνας 3-0 (10’/53’ Λέντας, 69’ πεν. Κ. Κουφιώτης)

Ηράκλεια-Αταλάντη 0-3 α.α.

Ρεπό: Καλαπόδι

ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΡΙΒΑ ΑΠΟ ΜΑΡΤΙΝΟ

ΗΔήμητρα Γρίβα με καταγωγή απο Μαρτίνο είναι η πρώτη Ελληνίδα που γίνεται πρέσβειρα καλής θέλησης για την πλατφόρμα ενημέρωσης και συνεργασίας BRICS.

Η Δήμητρα Γρίβα είναι η πρώτη Ελληνίδα που γίνεται πρέσβειρα καλής θέλησης για την πλατφόρμα ενημέρωσης και συνεργασίας BRICS.

https://fourketa.gr/wp-content/uploads/2020/02/griva-300x242.jpg 300w" sizes="(max-width: 533px) 100vw, 533px">

15 Σεπτεμβρίου 2022. Η πλατφόρμα Πληροφοριών & Συνεργασίας BRICS IN4U ανακοίνωσε σήμερα ότι η Δήμητρα Γρίβα, γνωστή διεθνής καλλιτέχνης, ποιήτρια, επιχειρηματίας και δημόσιο πρόσωπο ορίστηκε ως Πρέσβειρα Καλής Θέλησής τους.

https://fourketa.gr/wp-content/uploads/2022/09/griva11-192x300.jpg 192w, https://fourketa.gr/wp-content/uploads/2022/09/griva11-768x1201.jpg 768w, https://fourketa.gr/wp-content/uploads/2022/09/griva11-982x1536.jpg 982w, https://fourketa.gr/wp-content/uploads/2022/09/griva11.jpg 1056w" sizes="(max-width: 655px) 100vw, 655px">

Η Δήμητρα Γρίβα είναι αναγνωρισμένη για τις καινοτομίες της στη ζωγραφική από σκυρόδεμα και τα ποιήματά της που εμφανίζονται σε γκαλερί παγκοσμίως. Ο Igor Petrenko, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της πλατφόρμας πληροφοριών & συνεργασίας BRICS IN4U, συνεχάρη τη κυρία Γρίβα για το νέο της ρόλο, σε μια εκδήλωση που διορίστηκαν δύο άλλοι Πρέσβεις Καλής Θέλησης, ο Yanis Politov και η Lady de Cadenet.

Η Δήμητρα Γρίβα εξέφρασε την εκτίμησή της για την επιλογή της ως πρέσβειρα καλής θέλησης για την πλατφόρμα πληροφοριών & συνεργασίας BRICS IN4U, επισημαίνοντας ότι θα συνεχίσει τις προσπάθειές της να εργάζεται για την ανάπτυξη και την υποστήριξη μιας εκτίμησης για την οικοδόμηση ενός καλύτερου μέλλοντος για τις επόμενες γενιές, τονίζοντας ότι η τέχνη είναι ανθρωπιστικό μήνυμα που περιλαμβάνει όλους χωρίς διάκριση μεταξύ των χρωμάτων και των φύλων τους, η τέχνη φέρει Ένα μήνυμα που περιλαμβάνει αγάπη, ειρήνη, στοργή, επικοινωνία και υποστήριξη για τους άλλους.

 

ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ΜΑΡΤΙΝΟ_ΛΑΡΥΜΝΑ

 

 

 

Έλλειψη τηλεοπτικού σήματος στις κοινότητες Μαρτίνου – Λάρυμνας

Ενημερώνουμε τους κατοίκους των κοινοτήτων Μαρτίνου - Λάρυμνας ότι λόγω τεχνικού προβλήματος το τηλεοπτικό σήμα θα επανέλθει την Παρασκευή 9/9/2022.

Ζητούμε την κατανόηση των κατοίκων.

ΔΩΡΕΑΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΜΑΡΤΙΝΟ

 

 

Δωρεάν τηλεοπτική κάλυψη σε «Λευκές Περιοχές»

Ενημερώνουμε τους κατοίκους των Κοινοτήτων Μαρτίνου και Λάρυμνας του Δήμου Λοκρών, που έχουν ενταχθεί στις «Λευκές Περιοχές», ότι σύμφωνα με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης οι εργασίες δωρεάν εγκατάστασης δορυφορικών οικιακών κατόπτρων για τηλεοπτική κάλυψη συνεχίζονται μέχρι τις 30 Οκτωβρίου 2022.

Παρακαλούμε όσοι δημότες έχουν υποβάλλει αντίστοιχη αίτηση είτε στο ΚΕΠ Μαρτίνου είτε ηλεκτρονικά και δεν έχει γίνει ακόμη η εγκατάσταση κατόπτρου στην οικία τους,  να επικοινωνήσουν με το Δήμο Λοκρών, στο τηλέφωνο επικοινωνίας 22333-50312, για την διασταύρωση της πορείας της αίτησής τους.

Εφημερίδα

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας.Με την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.