Σάββατο, 23 11 2024

ΔΗΜΟΣ ΛΟΚΡΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΡΙΜΗΝΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΡΙΜΗΝΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ Έχοντας υπόψη: 1.-Τις διατάξεις του άρθρου 206 του Ν.3584/2007 όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 41 του Ν.4325/2015, με αντικείμενο την πρόσληψη προσωπικού για αντιμετώπιση κατεπειγουσών ή εποχιακών και πρόσκαιρων αναγκών, τρίμηνης (3) διάρκειας 2.-Την αριθ. 5/76Α/2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου (ΑΔΑ:72ΛΥΩΛΤ- 0Χ3) με την οποία διαπιστώνεται η αναγκαιότητα της πρόσληψης και η αιτιολόγη- ση αυτής , οι απαιτούμενοι κλάδοι και οι ειδικότητες του προσωπικού που πρόκειται να προσληφθεί με διάρκεια σύμβασης τρεις (3) μήνες. 3.- Την αριθ. 3867/95977/6-6-2016 (ΑΔΑ:ΩΩΠ2ΟΠ10-1ΒΜ) εγκριτική της Αποκε- ντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας -Στερεάς Ελλάδας. ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΟΥΜΕ Την πρόσληψη του παρακάτω προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαί- ου ορισμένου χρόνο τρίμηνης διάρκειας, για την κάλυψη έκτακτων κατεπειγου- σών εποχιακών αναγκών δράσεων πυροπροστασίας, στις δασικές εκτάσεις του Δήμου μας, , συνολικού αριθμού δεκατεσσάρων (14) ατόμων και συγκεκριμένα: 1.- Ενός (1 ) ατόμου, ΔΕ Οδηγός υδροφόρας. 2.- Τριών (3) ατόμων, ΔΕ Οδηγών Φορτηγών. 3.- Δύο (2) ατόμων, ΥΕ Εργατών Φύλαξης του ΧΑΔΑ Αταλάντης. 4.- Οκτώ (8) ατόμων ΥΕ Εργατών Πυροπροστασίας για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών, εποχικών και πρόσκαιρων αναγκών, τρίμηνης διάρκειας. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ: Α΄: ΓΙΑ ΔΕ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ 1) Οποιοδήποτε πτυχίο ή δίπλωμα ή απολυτήριος τίτλος δευτεροβάθμιας ή μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της ημεδαπής ή άλλος ισότιμος τίτλος της αλλοδαπής, ανεξαρτήτως ειδικότητας. 2) Ισχύουσα Επαγγελματική άδεια οδήγησης Γ΄ κατηγορίας. ΠΡΟΣΟΝΤΑ Α ΕΠΙΚΟΥΡΙΑΣ (Εφόσον οι θέσεις δεν καλυφθούν από υποψηφίους με τα ανωτέρω κύρια προσόντα) 1) Απολυτήριος τίτλος υποχρεωτικής εκπαίδευσης (απολυτήριος τριταξίου γυμνασίου ή για υποψηφίους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το1980 απολυτήριο δημοτικού σχολείου) ή ισοδύναμος τίτλος κατώτερης Τεχνικής Σχολής του Ν.Δ. 580/1970 ή απολυτήριος τίτλος Εργαστηρίων Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του άρθρου 1 του Ν.2817/2000 της ημεδαπής ή άλλος ισότιμος τίτλος της αλλοδαπής. 2) Ισχύουσα Επαγγελματική άδεια οδήγησης Γ΄ κατηγορίας Β΄: ΓΙΑ ΥΕ ΕΡΓΑΤΕΣ Δεν απαιτούνται ειδικά τυπικά προσόντα (άρθρο 5 παρ. 2 του Ν. 2527/1997). Όσοι ενδιαφέρονται θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση προς το Δήμο Λοκρών, η οποία θα συνοδεύεται από αντίγραφο ταυτότητας και πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης. ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στα γραφεία του Δήμου Λοκρών / Γραφείο Προσωπικού (Δ/νση: Πλατεία Δημαρχείου – Αταλάντη – Τ.Κ. 35200, τηλ: 22330-22374 & 22333-50338) και αρμόδιοι για την παραλαβή είναι οι υπάλληλοι κ. Πάσσα Μαρία κ. Δημητρίου Κων/νος κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες. Οι ενδιαφερόμενοι θα υποβάλλουν την αίτησή τους και τα δικαιολογητικά μέσα σε προθεσμία πέντε (5) ημερών (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) από την επομένη της ανάρτησης της παρούσας στο χώρο ανακοινώσεων του Δημοτικού Καταστήματος Δήμου Λοκρών.- Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΛΟΚΡΩΝ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΕΛ.ΛΙΟΛΙΟ

ΑΠΟ 07 ΙΟΥΝΙΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΗΒΩΝ

 

Το Αρχαιολογικό Μουσείο της Θήβας που έχει αναμορφωθεί με δαπάνες της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας είναι ένα έργο που ξεπέρασε τα 4 εκατ. ευρώ και είναι από τα σημαντικά μουσεία για την κάλυψη της παλαιολιθικής περιόδου με ιδιαίτερες αναφορές στην καθημερινότητα της βοιωτικής γης.


Ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1962 και ουσιαστικά τα εκθέματά του προέρχονται από την ανασκαφική δραστηριότητα στην Βοιωτία. Ξεκινά από την παλαιολιθική εποχή και φτάνει μέχρι τους μεταβυζαντινούς χρόνους. Είναι χαρακτηριστικό ότι στα 1000 m² περίπου περιλαμβάνεται η ιστορία της Θήβας από τους προϊστορικούς χρόνους έως την μεταβυζαντινή εποχή. Μεταξύ των εκθεμάτων υπάρχουν πήλινες πινακίδες με χαραγμένη τη γραμμική Β γραφή, πολλά σφραγίσματα και λεπτοτεχνήματα από χρυσάφι, ελεφαντόδοντο αλλά και άλλα πολύτιμα πετράδια της μυκηναϊκής εποχής, τοιχογραφίες και πήλινα ειδώλια που εκπέμπουν μοναδική ομορφιά. Στα εκθέματα του μουσείου περιλαμβάνονται αρχαϊκά γλυπτά και σκεύη, αρκετά αφιερώματα από τα μεγάλα ιερά του Απόλλωνα και των Καβείρων, όπως επίσης και επιτύμβιες στήλες και πήλινα αριστουργήματα που αποτελούν τα ξεχωριστά στοιχεία της αρχαίας βοιωτικής τέχνης.

ΤΗΛ.22620-27913

ΘΕΑΤΡΟ Skrow Theater Αρχελάου 5 Παγκρατι Τηλ.210 7235842 ΤΟ ''ΓΚΙΑΚ'' ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΠΑΠΑΜΑΡΚΟΥ ΑΠΟ ΜΑΛΕΣΙΝΑ

 

 

Παραστάσεις:

Από Δευτέρα 16 Μαϊου-28 ιουνιου 2016

Ώρα:

21:15 (Δευτέρα, Τρίτη)

22:30 (Κυριακή)

Εισιτήρια:

12 € Κανονικό

8 € Μειωμένο & Φοιτητικό

5 € ΑΜΕΑ, Ατέλεια & Ανέργων

Κυριακή στις 22.30

Δευτέρα, Τρίτη στις 21:15

του Δημοσθένη Παπαμάρκου

Η συλλογή διηγημάτων Γκιακ - που σημαίνει αίμα, οικογένεια, εκδίκηση στα Αρβανίτικα - του Δημοσθένη Παπαμάρκου, ένα από τα σημαντικότερα δείγματα νεοελληνικής λογοτεχνίας, παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε θεατρική μορφή σε σκηνοθεσία του ηθοποιού Θανάση Δόβρη, με μια εκλεκτή ομάδα ηθοποιών. Το Γκιακ είναι η χαρτογράφηση του ιστορικού τραύματος, το οποίο, επανερχόμενο εμμονικά μέσω της μνήμης , διαλύει την έννοια του παρόντος, και καταδικάζει τους αφηγητές σε μια κόλαση εξομολογήσεων χωρίς καμία πιθανότητα εξιλέωσης. Οι αφηγητές παύουν να είναι άνθρωποι και μεταμορφώνονται σε απορρίμματα μιας μνήμης που τους έχει αφήσει ημιθανείς, ένοχους, ανολοκλήρωτους. Σε ένα σκηνικό χώρο γεμάτο κόκκαλα, οι τέσσερις ηθοποιοί μοιράζονται τις αναμνήσεις τους, διχασμένοι ανάμεσα σε μια πρωτοφανή τρυφερότητα και μια φρικαλέα βία, προσπαθώντας ανεπιτυχώς να κατευνάσουν την λαιμαργία του παρελθόντος. Το Γκιακ δεν επιθυμεί να είναι μια παράσταση, αλλά μια ευκαιρία διαπραγμάτευσης με την ιστορική βία τόσο των χαρακτήρων όσο και με τη δική μας.

Σκηνοθεσία: Θανάσης Δόβρης

Δραματουργική επεξεργασία: Έλενα Τριανταφυλλοπούλου

Σκηνικά/Κοστούμια: Έυα Γουλάκου

Πρωτότυπη Μουσική: Νίκος Ντούνας

Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος

Βοηθός σκηνοθέτη: Παντελής Φλατσούσης, Πάνος Κούγιας

Ερμηνεύουν:   Στέλιος Ιακωβίδης, Γρηγόρης Ποιμενίδης,       Εύη Σαουλίδου, Σωτήρης Τσακομίδης

Φωτογραφίες: Κωστής Καλλιβρετάκης

{Βασισμένο στο βιβλίο «ΓΚΙΑΚ» του Δημοσθένη Παπαμάρκου, Εκδόσεις ΑΝΤΙΠΟΔΕΣ}
 
 

Παραστάσεις:

Από Δευτέρα 16 Μαϊου-28 ιουνιου 2016

Ώρα:

21:15 (Δευτέρα, Τρίτη)

22:30 (Κυριακή)

Εισιτήρια:

12 € Κανονικό

Κ.ΒΗΤΑ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ [ΜΑΡΙΚΑ ΠΑΠΑΓΚΙΚΑ / ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΕΛΛΟΥ ] 3-4 ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΕΓΗ ΙΔΡΥΜΑ ΩΝΑΣΗ

 
Ο Κωνσταντίνος Βήτα, ένα από τα πλέον δημιουργικά κεφάλαια στην ελληνική ηλεκτρονική μουσική, σε μια απρόσμενη συνάντηση, συνομιλεί για πρώτη φορά με το ρεμπέτικο στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση και στο Μέγαρο Μουσική Θεσσαλονίκης.
 
Το Σάλα Σάλα εστιάζει στη μουσική ιστορία που έγραψαν τον περασμένο αιώνα δύο σημαντικές μορφές του είδους, η Σωτηρία Μπέλλου (1921-1997) και η Μαρίκα Παπαγκίκα (1890-1943), δύο μεγάλες κυρίες της ελληνικής μουσικής και δύο ξεχωριστές μουσικές φωνές που σημάδεψαν τη ζωή του. Μετά από ένα χρόνο έρευνας για το ρεμπέτικο και διαδρομές σε μονοπάτια που είχαν τραγουδήσει αυτές οι δύο σπουδαίες εκπρόσωποί του, ο Κωνσταντίνος Βήτα μαζί με τον Ανδρέα Αγγελιδάκη και τον Άγγελο Πλέσσα δημιούργησαν μια νέα ανάγνωση του ρεμπέτικου. Μια απρόσμενη μουσική συνάντηση, γεμάτη χρώματα και μνήμες των πρώτων ακουσμάτων του Κ. Βήτα στο οικογενειακό του περιβάλλον.
 
«Αγάπησα το ρεμπέτικο και οι ήχοι του με συνοδεύουν πάντα σαν φθαρμένα χρώματα μιας υδατογραφίας. Χρώματα αλλά και στοιχεία που με βοηθούν να συνδέομαι με την αληθινή ζωή, τον πόνο, τη χαρά και τον άνθρωπο μέσα μου και γύρω μου. Τα τραγούδια αυτά είναι σαν μια πηγή, μια φλέβα όπου ένα αληθινό αίσθημα διαπερνά τα πάντα, μια εσωτερική κατάληψη που κυριεύει κάποιον και τον οδηγεί να αντιλαμβάνεται τις καταστάσεις. Ένας προορισμός που οδηγεί στην επιστροφή, στην αγκαλιά της μάνας. Ένας άνθρωπος που χάθηκε στην πορεία του, αλλά και οι ακρότητες που επιζητούν να ενωθούν. Σε αυτό το σημείο αισθάνθηκα πως θέλω να ανοίξω μια είσοδο και να συνομιλήσω με δύο μορφές του ρεμπέτικου. Τη Μαρίκα Παπαγκίκα και τη Σωτηρία Μπέλλου. Μια προσέγγιση στον κόσμο του πρώιμου ρεμπέτικου μέσα από τα παραδοσιακά τραγούδια της Σμύρνης και τον απόηχο που άφησαν οι επιρροές τους στην Αθήνα του ’40. Μέσα από αυτές τις δύο φωνές, τις δύο σκιές, θέλησα να απεικονίσω το πρόσωπο της συντριβής, της χαράς, ένα πλοίο που ακόμη ταξιδεύει μέσα μας, μια κρυφή ανέλπιστη χαρά, ένα θλιμμένο χαμόγελο, τον άνθρωπο – ένα παιδί χωρίς οικογένεια. Το ρεμπέτικο, ένα γιαπί που μπάζει, ένα σπίτι μέσα μας.»
Κ. Βήτα
Στη συναυλία γίνεται χρήση καπνού και στροβοσκοπικών φωτισμών (strobe lights).

Καλλιτεχνική και εικαστική επιμέλεια: Ανδρέας Αγγελιδάκης, Άγγελος Πλέσσας
Μουσική: Κ. Βήτα
Τραγούδι: Θεοδώρα Μπάκα, Κ. Βήτα
Σχεδιασμός Φωτισμών: Γιώργος Τέλλος
Χειρισμός Φωτισμών: Ανδρέας Κούρτης
Ηχοληψία: Γιάννης Λαμπρόπουλος
 
Παίζουν οι μουσικοί
Χρήστος Αλεξάκης: Πιάνο, Farfisa
Αλέκος Βουλγαράκης: Ηλεκτρική κιθάρα
Κώστας Γιαννίρης: Ηλεκτρικό μπάσο
Παναγιώτης Τσεκούρας: Theremin
 
Concept - Σχεδιασμός: Αφροδίτη Παναγιωτάκου, Νίκος Αθανασόπουλος
Οργάνωση παραγωγής: Γιάννης Μητρούδης, Ερωδιός live
Παραγωγή: Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση

*Εισιτήρια:
Στέγη:
Κανονικό: 18–25–28–36–45 €
Μειωμένο ή Μικρή Παρέα
(5-9 άτομα): 14–20–23–29–36€
Μεγάλη Παρέα (10+ άτομα):
13–19–21–27–34 €
ΑΜΕΑ & Άνεργοι: 5 €
Συνοδός ΑΜΕΑ: 10 €



Διαβάστε περισσότερα:

Η Μαρίκα Παπαγκίκα γεννήθηκε το 1890 στην Κω. Μετά από κάποιες πρώτες ηχογραφήσεις στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου, όπου είχε μετακομίσει η οικογένειά της, το 1915 βρέθηκε στο Έλις Άιλαντ, ως μετανάστρια, μαζί με τον σύζυγό της Κώστα, ο οποίος έπαιζε σαντούρι. Στη Νέα Υόρκη, το ζευγάρι άνοιξε ένα από τα πρώτα καφέ αμάν της πόλης (Marika’s), ενώ παράλληλα η ίδια έκανε πάνω από 200 ηχογραφήσεις ρεμπέτικων και δημοτικών τραγουδιών, για λογαριασμό της Columbia, αρχής γενομένης από το 1918. Οι ηχογραφήσεις αυτές, από τις πρώτες καταγραφές ρεμπέτικων σε δίσκο, επρόκειτο να μείνουν ξεχασμένες μέχρι τη δεκαετία του 1980, όταν χάρη στο ανανεωμένο ενδιαφέρον για αυτή τη μουσική, επανακυκλοφόρησαν τα τραγούδια της σε συλλογές και εκτιμήθηκε ο ρόλος της στην ελληνική μουσική παραγωγή. Η Παπαγκίκα είχε μια ιδιαίτερη σοπράνο φωνή και, πέρα από τη συμβολή της στη διάδοση του ρεμπέτικου, ηχογράφησε τραγούδια από μια μεγάλη γκάμα ανατολίτικων ιδιωμάτων. Το ζευγάρι επλήγη από την Κρίση του 1929, οπότε αναγκάστηκαν να κλείσουν το νυχτερινό κέντρο τους, και η Παπαγκίκα πέθανε στο Στέητεν Άιλαντ της Νέας Υόρκης, το 1943.
 
Η Σωτηρία Μπέλλου γεννήθηκε στο χωριό Χάλια, λίγο έξω από τη Χαλκίδα, το 1921. Το οικογενειακό της περιβάλλον ήταν εύπορο, αλλά καταπιεστικό, μην επιτρέποντάς της να ξεδιπλώσει το ταλέντο και την αγάπη της για το τραγούδι. Σε ηλικία 17 ετών παντρεύτηκε, αλλά ο γάμος της έληξε άδοξα ύστερα από λίγους μήνες κακομεταχείρισής της, στην οποία απάντησε κάποτε ρίχνοντας βιτριόλι στο πρόσωπο του συζύγου της, ενέργεια που της κόστισε τέσσερις μήνες στη φυλακή. Το 1940 βρέθηκε στην Αθήνα και, παράλληλα με διάφορες δουλειές για επιβίωση, οργανώθηκε στην Αντίσταση, συνελήφθη και βασανίστηκε. Τραγουδούσε σε διάφορες ταβέρνες, σε μία από τις οποίες την ανακάλυψε ο Βασίλης Τσιτσάνης, ο οποίος διέγνωσε το ταλέντο της και της έδωσε μια θέση πλάι του στο πάλκο και την ευκαιρία να ηχογραφήσει συνθέσεις του, με χαρακτηριστικότερη τη «Συννεφιασμένη Κυριακή». Έκτοτε καθιερώθηκε ως μία από τις κορυφαίες φωνές του ρεμπέτικου –χάρη στη μοναδική χροιά της– και συνεργάστηκε με πολλούς κορυφαίους συνθέτες, όπως τον Μάρκο Βαμβακάρη και, αργότερα, τον Διονύση Σαββόπουλο και τον Δήμο Μούτση. Εθισμένη στον τζόγο και στο αλκοόλ, αντιμετώπισε προβλήματα υγείας και επιβίωσης. Πέθανε το 1997.
 
Ο Κωνσταντίνος Βήτα γεννήθηκε στη Βικτώρια της Αυστραλίας τον Ιούνιο του 1961. Μεγάλωσε στην Αθήνα. Παρακολούθησε μαθήματα κλασικής κιθάρας και αρμονίας στο Ωδείο Αθηνών. Σπούδασε ζωγραφική και ιστορία της τέχνης στο Tafe της Μελβούρνης. Στην Αθήνα ολοκλήρωσε σπουδές γραφικών τεχνών, στη Γερμανική Σχολή Γραφικών Τεχνών και Διαφήμισης. Δούλεψε ως γραφίστας και δημοσιογράφος σε περιοδικά της δεκαετίας του 1980. Το 1992 δημιούργησε την ηλεκτρονική μπάντα Στέρεο Νόβα. Από το 1997 ακολουθεί τη δική του πορεία στην ηλεκτρονική μουσική. Έχει γράψει μουσική για ντοκιμαντέρ, φιλμ και θεατρικά έργα. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα.
 
Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης, αρχιτέκτονας και καλλιτέχνης, γεννήθηκε στην Αθήνα το 1968. Η πρακτική του συνδυάζει στοιχεία αρχιτεκτονικής και έρευνας, με συνεχή πειραματισμό πάνω στον τρόπο που βλέπουμε και χρησιμοποιούμε το χώρο, το κτίριο, το έκθεμα, αλλά και τις πόλεις όπου ζούμε. Πρόσφατα εξέθεσε τη δουλειά του στο ΕΜΣΤ, στην XXI Baltic Triennial, στην 1η Μπιενάλε Αρχιτεκτονικής του Σικάγο, στην 8η Μπιενάλε Βερολίνου, καθώς και στην ALT Bomonti (Κωνσταντινούπολη), στην Kunsthalle και στην Breeder Gallery (Αθήνα) κ.α. Παράλληλα, έχει επιμεληθεί σημαντικές εκθέσεις στο Het Nieuwe Instituut του Ρότερνταμ, στο Swiss Institute της Νέας Υόρκης, στο Ίδρυμα ΔΕΣΤΕ και στην Padiglione Arte Contemporanea του Μιλάνου. Έχει επιμεληθεί το στήσιμο εκθέσεων στο CAPC του Μπορντώ, στο Frieze Commissions του Λονδίνου, στην XXI Baltic Triennial, στην 3η Μπιενάλε Θεσσαλονίκης, στη 2η Μπιενάλε Αθήνας, στο μουσείο MUSAC Leon (Ισπανία), στο Hangar Bicocca του Μιλάνου, στο Haus der Kunst του Μονάχου κ.ά. Το καλοκαίρι του 2016 θα συμμετάσχει στην Μπιενάλε του Λίβερπουλ, όπου παράλληλα επιμελείται και το στήσιμο του κεντρικού χώρου.
 
Η δουλειά του Άγγελου Πλέσσα, ο οποίος ζει και εργάζεται στην Αθήνα, τοποθετείται μέσα και γύρω από το Διαδίκτυο. Δημιουργεί κυρίως διαδραστικές ιστοσελίδες και μια σειρά ερευνητικών έργων που διερευνούν την κοινωνική πλευρά του Διαδικτύου. Τα έργα αυτά συνήθως εστιάζουν σε θέματα ταυτότητας, υλισμού και επιμόρφωσης. Από το 2012, και κάθε χρόνο, οργανώνει και επιμελείται την Αιώνια Ιντερνετική Αδελφότητα.
Ο Πλέσσας έχει συμμετάσχει σε πολλές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, όπως στο Frieze Projects 2013 (Λονδίνο), στην Kunsthal Charlottenborg (Κοπεγχάγη), στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση και στο Onassis Cultural Center (Νέα Υόρκη), στο ΕΜΣΤ (Αθήνα), στο Μουσείο Jeu de Paume (Παρίσι), στο Μucem (Μασσαλία), στο Μουσείο Cooper Union (Νέα Υόρκη) και στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, ενώ έχει συμμετάσχει στη 2η και την 3η Μπιενάλε της Αθήνας και στην 3η Μπιενάλε της Θεσσαλονίκης. Το 2015 τιμήθηκε με το Βραβείο ΔΕΣΤΕ και το 2008 με το βραβείο ανάθεσης έργου του οργανισμού Rhizome του New Museum· είναι επίσης υπότροφος Fulbright. Εκπροσωπείται στην Αθήνα από την γκαλερί The Breeder.
 
Η Θεοδώρα Μπάκα πήρε τα πρώτα μαθήματα τραγουδιού στη γενέτειρά της, Λάρισα, και συνέχισε τις σπουδές της με αντικείμενο το λυρικό τραγούδι στην Ακαδημία Μουσικής και Θεάτρου του Ανόβερου (Γερμανία).
Η μέχρι τώρα καλλιτεχνική της πορεία μαρτυρά μια πολύπλευρη δραστηριότητα στο τραγούδι, που περιλαμβάνει διάφορα είδη μουσικής, διαφορετικών εποχών, χωρών και μουσικών παραδόσεων.
Έχει εμφανιστεί ως σολίστ της όπερας στην Ελλάδα, αλλά και σε θέατρα της Ευρώπης (Ιταλία, Ισπανία Πορτογαλία, Γερμανία, Ρωσία) και έχει λάβει μέρος σε διεθνή μουσικά φεστιβάλ τραγουδώντας Παλαιά Μουσική (μεσαιωνική, αναγεννησιακή, μπαρόκ), Lied, σύγχρονη ελληνική και παραδοσιακή μουσική.
Έχει τραγουδήσει με μεγάλα ορχηστρικά σύνολα στην Ελλάδα και το εξωτερικό και εμφανίζεται συχνά με τα μουσικά σχήματα Ex Silentio (Δημήτρης Κούντουρας) Latinitas Nostra (Μάρκελλος Χρυσικόπουλος) και Atalante (Erin Headley). Έχει συνεργαστεί με συνθέτες όπως ο Ηλίας Ανδριόπουλος, ο Νίκος Κυπουργός, ο Γιώργος Κουρουπός, ο Κωνσταντίνος Βήτα, ο Τάσος Ρωσόπουλος, ο Κορνήλιος Σελαμσής κ.ά., καθώς και με τους Χάνομαι γιατί ρεμβάζω.

ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ ΥΠΝΟΥ ΚΑΙ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΜΠΡΟ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΝΟΥ Στεργίου Κωνσταντίνο

Στεργίου Κωνσταντίνος Ι. Μαξιλάρια Ύπνου
Χέυδεν 1 & 25ης Μαρτίου, Άνω Λιόσια, 13343, ΑΤΤΙΚΗΣ
2102474906, 2102473413, 6906729875, 6973901280

Η βιοτεχνία ασχολείται με την κατασκευή μαξιλαριών ύπνου, παπλωμάτων και συναφών ειδών από το 1984 όπου ξεκίνησε με τον διακριτικό τίτλο The best dream.

Κατασκευάζουμε μαξιλάρια ύπνου, μπιλάκι, πολυεστέρ, silikon βαμβάκι, μετάξι, ορθοπαιδικά, διακοσμητικά, παpλώματα, κουβερλί, μαξιλάρι microfibra, καραμέλες διακοσμητικές. Ακόμα γεμίσματα, μαξιλάρια σαλονιού, αδιάβροχα επιστρώματα, αδιάβροχες μαξιλαροθήκες. Κατασκευάζουμε μαξιλάρια καρέκλας, κουζίνας. Καπιτονέ επιφάνειας στρωμάτων επιστρώματα. Ακόμα εξοπλισμός ξενοδοχείων (σεντόνια, μαξιλαροθήκες, πετσέτες προσώπου, πετσέτες πισίνας).

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ

 

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΝ  ΚΕΝΤΡΟΝ  ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΩΝ

ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΣ ΙΔΡΥΜΑ(Π.Δ. 1084/1981)

Σίνα & Δαφνομήλη 1α Τ.Κ. 106 80 Ἀθήνα

τηλ. 210 36 05850, τηλ. & φάξ. 210 3637783

ἱστοσελίδα: www.roumeli.orge-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.">roumeli@otenet.gr

                                                                                                                                                                           Ἀθήνα,   13 Μαΐου 2016


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

            Καλοῦνται τά μέλη τοῦ Πνευματικοῦ Κέντρου Ρουμελιωτῶν καί οἱ φίλοι τῆς Ρούμελης νά τιμήσουν  τήν ἐκδήλωση μνήμης
                     καί τό μνημόσυνο τῶν πεσόντων κατά τήν Ἅλωση τῆς Βασιλίδος τῶν πόλεων Κωνσταντινουπόλεως (29 Μαΐου 1453)
                     τήν Κυριακή 29 Μαΐου  2016 καί ὥρα 11.00 π.μ. στό Μέγαρο τοῦ Πνευματικοῦ Κέντρου Ρουμελιωτῶν (Π.Κ
.Ρ.).


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  1. Ἐπιμνημόσυνη δέηση καί κατάθεση στεφάνου στό μνημεῖο τοῦ Εὐζώνου.
  2. Χαιρετισμός ἀπό τόν Πρόεδρο τοῦ Π.Κ.Ρ. κ. Δημήτριο Κουτρούμπα, Ὁμότιμο Καθηγητή τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν.
  3. Ὁμιλία τοῦ Ὁμοτίμου Καθηγητοῦ τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν π. Κοσμήτορος τῆς Φιλοσοφικῆς Σχολῆς τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν καί Προέδρου τοῦ Φ.Σ. «Παρνασσός» κ. Ἐμμανουήλ Μικρογιαννάκη μέ θέμα: Ἁλώσεις στή ζωή τοῦ Ἔθνους.
  4. Σχετικό μέ τήν ἐπέτειο πρόγραμμα ἀπό τό Χορευτικό Τμῆμα τοῦ Πνευματικοῦ Κέντρου Ρουμελιωτῶν.
  5. Κήρυξη πέρατος τῆς τελετῆς ἀπό τόν Πρόεδρο καί δεξίωση.

Μέ ἰδιαίτερη ἐκτίμηση καί ρουμελιώτικους χαιρετισμούς

Γιά τό Διοικητικό Συμβούλιο

 
   

                                                    Ὁ Γεν. Γραμματέας                                                                                     Πρόεδρος

                                             Παπαγεωργίου Ἀριστοτέλης                                                                               Δημήτριος Κουτρούμπας

                                                            Δικηγόρος                                                                   Ὁμότιμος Καθηγητής Παν/μίου θηνν

''ΕΡΜΗΣ ΤΗΣ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ'' ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΙΣΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΛΟΚΡΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ

 

 Ο ''Ερμής της Αταλάντης''


Έχω κάνει πολλές επιφανειακές επισκέψεις στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο όμως δεν ξεχώρισα κάτι εντυπωσιακό που να αφορούσε την περιοχή μου. Αυτή τη φορά, η επίσκεψή μου ήταν μάλλον σοβαρή, γιατί αντιλήφθηκα ένα έκθεμα του οποίου την ύπαρξη αγνοούσα. ''Ζωντανό'' στέκει και ξεχωρίζει το υπέροχο άγαλμα του Ερμή της Αταλάντης.
Η επιγραφή γράφει:

Ο ''Ερμής της Αταλάντης''

Βρέθηκε στην Αταλάντη Φθιώτιδας και μεταφέρθηκε στο Θησείο την δεκαετία του 1860. Επιτύμβιο άγαλμα νέου με τη μορφή του θεού Ερμή. Παριστάνεται γυμνός με τη χλαμύδα ριγμένη στον ώμο να τυλίγεται στο αριστερό χέρι, που κρατούσε προφανώς το κηρύκειο. πρόκειται, για έργο του 2ου αι. μ.χ., το οποίο επαναλαμβάνει ή αντιγράφει αγαλματικό τύπο του 4ου αι. π.χ., με τεχνοτροπικά χαρακτηριστικά του μεγάλου γλύπτη Λυσίππου (αρ. ευρ. 240).



Αριστείδης Κ.Κούρος

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΜΑΡΤΙΝΑΙΩΝ

Θερμές Ευχές για καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα !!!

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ 5ΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΦΘΙΩΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

 

 

Λαμία 17 Απριλίου 2016, στην αιθουσα του Δημοτικού Θεάτρου Λαμίας και ενώπιων των Δημοτικών πολιτικών και θρησκευτικών παραγόντων του  Νομού Φθιώτιδος καθώς  και της επιστημονικής και Διοργανωτικής επιτροπης και πολών εισηγητών  έγινε η παρουσίαση των Πρακτικών του 5ου Σινεδρίου Φθιώτικης Ιστορίας .  Μεταξύ των 33 εισηγητών είναι και ο συντοπίτης Νίκος Α. Μπάτσος με θέμα < Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΑΚΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΝΟΥ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΊΑ ΤΗΣ > .

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΚΑΡΚΙΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ - ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΛΟΚΡΙΔΟΣ

Μεγάλη επιτυχία σηµείωσε η Κορυφαία Ιατρική εκδήλωση που πραγµατοποιήθηκε στις 10 Απριλίου την αίθουσα εκδηλώσεων του δηµαρχείου Λιβανατών, που ευγενώς µας παραχώρησε η ∆ηµοτική Κοινότητα και συνδιοργάνωσαν ο δραστήριος Πολιτιστικός Σύλλογος Λιβανατών «Ο∆ΥΣΣΕΑΣ ΑΝ∆ΡΟΥΤΣΟΣ» και το Παράρτηµα Λοκρίδος της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρίας.

Περισσότερα...

Εφημερίδα

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας.Με την περιήγηση σε αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.